شناسهٔ خبر: 54948416 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جهاد اسلامی فلسطین:

گزارش آمریکا درباره ترور «ابوعاقله» سرپوشی بر این جنایت است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که گزارش آمریکا درباره ترور شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره، سیاسی و با هدف تبرئه رژیم صهیونیستی از این جنایت منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که گزارش آمریکا در مورد ترور خبرنگار الجزیره سیاسی، با هدف تبرئه رژیم صهیونیستی و سرپوش گذاشتن بر جنایت قتل توسط نظامیان صهیونیست منتشر شد.

جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای عنوان کرد: گزارش جانبدارانه آمریکا از رژیم صهیونیستی در چارچوب رفتارهای معمول آمریکا در حمایت از دشمن صهیونیستی صورت گرفت و حتی می‌توان گفت واشنگتن از طریق صدور تسلیحات مختلف به اراضی اشغالی که در کشتار و ترور ملت فلسطین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه خود موافقت تشکیلات خودگردان با مشارکت آمریکا در تحقیقات مربوط به ترور خبرنگار الجزیره و تحویل گلوله به طرف آمریکایی را محکوم کرد.

پیش از این، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» نیز با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن نتایج تحقیق آمریکا در مورد قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار الجزیره به دست نظامیان صهیونیست، اعلام کرده بود که نتیجه اعلام شده طرفداری آشکار از روایت رژیم صهیونیستی از این قتل و تلاش برای تبرئه صهیونیست‌ها از پیامدهای این جنایت تکان دهنده است..

وزارت خارجه آمریکا دیروز دوشنبه در گزارشی با هدف اتهام زدایی از تل آویو مدعی شد که «شیرین ابوعاقله» احتمالاً در اثر شلیک غیر عمدی گلوله از مواضع صهیونیست‌ها کشته شده است. این گزارش می‌افزاید که با این حال بازرسان مستقل از دستیابی به نتیجه قطعی در خصوص منشأ گلوله‌ای که به این خبرنگار زن اصابت کرد، ناکام ماندند.

نظر شما