شناسهٔ خبر: 54948007 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

میشل عون در دیدار با مقام ساف:

امیدوارم اشغالگری رژیم صهیونیستی پایان یابد

رئیس جمهوری لبنان در دیدار با عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین ابراز امیدواری کرد که ملت فلسطین موفق به پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی و تشکیل کشور مستقل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری وفا، «عزام الاحمد» عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین و عضو کمیته مرکزی جنبش فتح با «میشل عون» رئیس جمهوری لبنان دیدار کردند.

در این دیدار الاحمد از رئیس جمهور و ملت لبنان به خاطر حمایت از مسئله فلسطین قدردانی کرد و برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی این کشور را تبریک گفت.

عضو کمیته مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین با تاکید بر اینکه لبنان بحران‌های پیش رو را پیشت سر خواهد گذاشت و به ایفای نقش خود در منطقه و جهان خواهد پرداخت، رئیس جمهور لبنان را در جریان تحرکات سیاسی عرصه فلسطین و تجاوزات بی وقفه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی به ویژه در شهر قدس و تشدید مقاومت مردمی علیه شهرک نشینان صهیونیست و ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه‌ها و مناطق مختلف کرانه باختری، قرار داد.

از سوی دیگر، رئیس جمهور لبنان نیز ابراز امیدواری کرد که ملت فلسطین به اشغالگری رژیم صهیونیستی پایان دهد و موفق به تشکیل کشور فلسطین به پایتختی بیت المقدس شود.

وی با تاکید بر ضرورت یکپارچگی ملت فلسطین، گفت که سازمان آزادی بخش الگو و سرمشق ملت فلسطین در آزادسازی اراضی اشغالی است.

نظر شما