شناسهٔ خبر: 54947601 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستاره فرانسوی همچنان منتظر بارسلونا

دمبله روسفید شد؛ اتهاماتی که بی‌اساس بودند

عثمان دمبله بر خلاف شایعات زیادی که در موردش وجود داشت، با هیچ باشگاهی در زمستان قرارداد نبسته بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پس از کشمکش‌های بسیار و گمانه زنی‌های متعدد در مورد آینده عثمان دمبله، به نظر می‌رسد او نزدیک‌تر از همیشه به تمدید قرارداد باشد. دمبله از چند روز پیش بازیکن آزاد است و تعهدی به بارسلونا ندارد ولی به این نتیجه رسیده که برای او هیچ چیز بهتر از ماندنی شدن در بارسا نیست. 

دمبله از زمستان پیشنهاد تمدیدی دریافت کرده که به آن پاسخ نداده است. قراردادی با کسر 40 درصد دستمزد و دریافتی مشابه با آنسو فاتی. دمبله این پیشنهاد را در ابتدا توهین آمیز می‌دانست اما پس از اینکه هیچ باشگاهی حاضر نشد توقعات مالی او را برآورده کند، در نهایت تصمیم گرفته که به همین پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد.

ماه‌ها گفته می‌شد که او با باشگاهی دیگر به توافق رسیده و منتظر پایان قراردادش است تا انتقال خود را رسمی کند. حتی برخی مدیران بارسا به این اطمینان رسیده بودند که پی‌اس‌جی یا چلسی با دمبله قرارداد امضا کرده‌اند و او به همین دلیل حاضر به تمدید نیست ولی ستاره فرانسوی حالا در برابر این اتهامات، روسفید شده است. در واقع او نه با پی‌اس‌جی و چلسی و نه هیچ باشگاه دیگری قرارداد نبسته بود و صرفا قرارداد پیشنهادی بارسا را قبول ندارد. دمبله فعلا در انتظار دریافت پیشنهادی بهتر از سوی باشگاه است.

نظر شما