شناسهٔ خبر: 54947330 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

روند احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان قزوین آغاز شده است

استاندار قزوین گفت: تجربه‌های مسکن مهر در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده خواهد شد و نقاط قوت مسکن مهر تقویت و نقاط ضعف باید اصلاح شود.

صاحب‌خبر -

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های در حال احداث نهضت ملی مسکن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سایتی که امروز بازدید از آن انجام شد محل احداث مسکن متقاضیان در شهرستان قزوین و البرز است و روند احداث مسکن در این سایت آغاز شده است.

وی افزود: این واحدهای مسکونی به شکل صنعتی‌سازی ساخته می شود و از نظر زمان، کیفیت و یکسان بودن واحدهای مسکونی از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

اعلایی با بیان اینکه تأمین مالی توسط بانک مسکن هم انجام شده و آماده پرداخت است، گفت: متقاضیان احراز شرایط شده به فکر تأمین منابع مالی خود باشند چراکه این موضوع در پیشرفت پروژه ها از اهمیت بالایی برخوردار است. 

استاندار قزوین اضافه کرد: در تأمین زیرساخت ها تمامی مدیران عامل این حوزه پای کار هستند و  در کنار احداث واحدهای مسکونی، زیرساخت ها هم تأمین خواهد شد. 

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: تجربه‌های مسکن مهر در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده خواهد شد و نقاط قوت مسکن مهر تقویت و نقاط ضعف باید اصلاح شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما