شناسهٔ خبر: 54947274 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

اجازه نمی‌دهیم سپاه از بدنه مردم جدا شود

قزوین – فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: اجازه نمی‌دهیم سپاه از بدنه مردم جدا شود و خدمت به مردم را نیز در دستور کار اصلی خود قرار داده ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستمعلی رفیعی آتانی ظهر سه شنبه در جمع اصحاب رسانه استان قزوین که به مناسبت روز قلم برگزار شد اظهار کرد: رسانه باید زبان صادق جامعه باشد و با نقدهای دلسوزانه به مدیران و مسئولین کمک کند.

وی افزود: باید در فضایی که مردم تنفس می‌کنند زندگی و تنفس کنیم و مدیر نباید در فضایی که خود برای خود ساخته زندگی کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: همه باید در مستطیل بزرگ انقلاب اسلامی برای پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور تلاش کنیم.

وی ادامه داد: ما در سپاه مسئول خط کشی مردم نیستیم و بر همین اساس در خط کشی‌های سیاسی و انتصابات ورود نمی‌کنیم و سعی کرده‌ایم همیشه در هر صحنه‌ای که مردم نیاز دارند در کنار آنها و انقلاب باشیم.

رفیعی با اشاره به حضور سپاه در عرصه‌های مختلف در کنار مردم عنوان کرد: اجازه نمی‌دهیم سپاه از بدنه مردم جدا شود و خدمت به مردم را نیز در دستور کار اصلی خود قرار داده‌ایم.

وی در پایان با بیان اینکه وی تصریح کرد: ۴۸۳ میلیارد تومان آورده سپاه و خیرین برای کمک‌های مومنانه بوده است، اضافه کرد: بیش از ۴۰۰ خانه محرومین توسط بسیج سازندگی استان قزوین تا یکسال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما