شناسهٔ خبر: 54947259 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

محمدرضا مهدوی: یاغی ثابت کرد مردم ایران ورزشی هستند

تکلیف وریا غفوری را با نظر مردم روشن کنید/ سکوت باشگاه استقلال درباره کاپیتانش بابت نارضایتی از او نیست/ پرسپولیس قهرمان زودهنگام لیگ است

پیشکسوت سرخابی‌ها گفت: وقتی یک سریال با موضوع ورزشی تا این حد بین مردم محبوب شده نشان می‌دهد همچنان مردم علاقمند به ورزش هستند.

صاحب‌خبر -

محمدرضا مهدوی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و استقلال که سابقه بازی در هر دو تیم را دارد در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط این روزهای پرسپولیس و ماجرای عدم تمدید قرارداد وریا غفوری، همچنین پخش سریال یاغی و محبوبیت آن بین مردم اظهاراتی را مطرح کرد.

از شرایط پرسپولیس و شروع تمرینات این خبر دارید؟

بله و باعث خوشحالی است که تیم با اکثریت نفرات و با قدرت کارش را شروع کرد. باید به کادر مدیریتی پرسپولیس تبریک گفت که با قدرت پشت کادرفنی ایستاده و به کادرفنی هم تبریک گفت که با قدرت پشت بازیکنانش است.

پیش بینی تان از روند اخیر پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات چیست؟

با توجه به یارگیری پرقدرت پرسپولیس کاملا می‌توان پیش بینی کرد که امسال این تیم می‌تواند یک قهرمانی زودهنگام را برای هوادارانش به ارمغان بیاورد. البته در صورتی که از آن دست حوادث غیر مترقبه برای پرسپولیس رخ ندهد. همان‌هایی که همه هواداران میدانند منظورم چیست. نکته دیگر هم حضور کریم باقری با تعصب در تمرینات و اضافه شدن سید جلال حسینی و مربیان خارجی بود که همه و همه مشخص می‌کند عزم تمام مسئولان باشگاه و اعضای کادر فنی جزم شده تا تلافی نایب قهرمانی فصل گذشته در فصل آینده بشود.

تکلیف وریاغفوری را با نظر مردم روشن کنید/ سکوت باشگاه استقلال درباره کاپیتانش بابت نارضایتی از او نیست/ پرسپولیس قهرمان زودهنگام لیگ است

شما سابقه بازی در استقلال را هم دارید. از تمدید نشدن قرارداد وریا غفوری چه برداشتی می‌کنید؟

واقعا باعث تاسف است بازیکنانی که با نهایت غیرت و کوشش تلاش کردند تا برای استقلال زحمت بکشند با آنها چنین رفتاری بشود. بازیکنی که برای تیم زحمت کشیده، عرق ریخته و جنگیده نباید به این شکل مورد بی‌مهری قرار بگیرد. گاهی اوقات بازیکنی بر اثر شرایط فوتبالی و یا جسمانی اش دیگر قادر به همراهی تیم نیست اما مطمئنم همین حالا خیلی از تیم‌ها دنبال به خدمت گیری وریا غفوری هستند تا از وجود چنین بازیکنی در تیم شان استفاده کنند.

در جریان خواسته مردم و هواداران هستید؟

قطعاً مردم و هواداران دوست دارند وریا غفوری در این تیم بماند. یکی از نکات مهم در باشگاه داری امروز دنیا توجه به خواسته هواداران است. چون مالکان اصلی باشگاه مردم و هواداران هستند. این جزو مسائل حرفه‌ای فوتبال دنیا است.

تکلیف وریاغفوری را با نظر مردم روشن کنید/ سکوت باشگاه استقلال درباره کاپیتانش بابت نارضایتی از او نیست/ پرسپولیس قهرمان زودهنگام لیگ است

به نظر شما سکوت مسئولان استقلال ناشی از چیست؟

قطعاً از عدم رضایت نیست! یعنی هیچ کس در استقلال از وریا غفوری ناراضی نیست. هر چه هست ربطی به مسائل اخلاقی و یا فنی وریا غفوری ندارد. او بازیکن تیم ملی بوده و در استقلال هم بازوبند کاپیتانی را می‌بسته.

به نظر شما صحبت‌های وریا غفوری درباره مشکلات اقتصادی مردم دلیل این موضوع است که قراردادش را تمدید نمی‌کنند؟

من از سیاست سر در نمی‌آورم و در این مسائل هم ورود نمی‌کنم اما اگر هم وریا غفوری حرفی زده با توجه به اینکه او کاپیتان تیم بزرگ استقلال است و یک تریبون دارد، از طرفی می‌داند کاپیتان یکی از تیم‌های پرطرفدار ایران است دوست داشته حرفش را بزند. هیچ ایرادی ندارد که کاپیتان استقلال حرف دلش را بزند. مایی که چندین سال است از استقلال و پرسپولیس دور شده ایم هنوز در کوچه و خیابان مخاطب مردم قرار می‌گیریم، چه برسد به بازیکنانی که امروز پیراهن این تیم‌ها را می‌پوشند و قطعاً از نزدیک با مردم و شرایط زندگی آنها بیش از ما در ارتباط هستند. امیدوارم تکلیف وریا غفوری آنطور که مردم می‌خواهند هرچه سریعتر روشن شود.

تکلیف وریاغفوری را با نظر مردم روشن کنید/ سکوت باشگاه استقلال درباره کاپیتانش بابت نارضایتی از او نیست/ پرسپولیس قهرمان زودهنگام لیگ است

شما با جابجا شدن بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس از جمله یاغی‌های فوتبال ایران لقب گرفته‌اید. درباره سریال یاغی و تب این روزهای علاقمندان به کشتی درباره این سریال نمایش خانگی چه صحبتی دارید؟

متاسفانه این سریال را نمی‌بینم و اطلاع دقیقی از آن ندارم. اما باید به تیم تهیه کنندگی و کارگردانی این سریال تبریک گفت که توانسته اند به این سرعت خودشان را در اجتماع بین مردم جا بیندازند. از طرفی این موضوع نشان می‌دهد که مردم ایران تا چه اندازه ورزش دوست هستند که به سرعت یک سریال خانوادگی با موضوع ورزشی را تا این اندازه در خانه‌هایشان پذیرفته‌اند.

نظر شما