شناسهٔ خبر: 54947220 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

قرارداد مرفاوی و مهدوی‌کیا به یک شرط تمدید می‌شود/ آخرین فرصت به سرمربی تیم امید

قرارداد صمد مرفاوی سرمربی تیم ملی جوانان و مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید تا پایان شهریور ماه اعتبار دارد.

صاحب‌خبر -

قرارداد صمد مرفاوی به شرطی تمدید می‌شود که این مربی به همراه تیم ملی جوانان به دور نهایی جام ملت‌ها صعود کند. در صورتی که تیم ملی جوانان در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌ها در شهر بیشکک که شهریور ماه برگزار می‌شود موفق عمل نکند و از صعود باز بماند عملا تیم ملی جوانان برنامه ای پیش رو نخواهد داشت که قرارداد صمد مرفاوی از سوی فدراسیون فوتبال تمدید شود و تیم ملی جوانان برای حضور دوباره در این پیکارها باید دو سال منتظر بماند.

بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های جوانان آسیا شهریور ماه در ۱۰ گروه برگزار می‌شود که در پایان تیم‌های اول به همراه ۵ تیم برتر دوم و ازبکستان میزبان به دور نهایی مسابقات جام ملت‌ها و انتخابی جام جهانی صعود می‌کنند. در صورت صعود ایران به دور نهایی بازی‌ها قرارداد صمد مرفاوی از سوی فدراسیون فوتبال تمدید می‌شود.

در ادامه اگر تیم ملی جوانان در دور نهایی جام ملت‌ها موفق عمل کند و یکی از ۴ نماینده فوتبال آسیا در جام جهانی لقب بگیرد در سال ۲۰۲۳ با هدایت صمد مرفاوی در این مسابقات حاضر خواهد شد.

اما تیم ملی امید هم با مربیگری مهدی مهدوی کیا مرداد ماه در مسابقات کشورهای اسلامی‌در شهر قونیه شرکت می‌کند. در صورت موفقیت تیم ملی امید در این بازی‌ها قرارداد مهدی مهدوی کیا از سوی کمیته فنی برای بازی‌های مقدماتی المپیک پاریس تمدید می‌شود. در غیر اینصورت با توجه به اینکه تیم ملی امید در بازی‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تاشکند هم ناموفق بوده مربی دیگری از سوی کمیته فنی جایگزین مهدی مهدوی کیا می‌شود.

نظر شما