شناسهٔ خبر: 54946883 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حضور ۱۱ ملی‌پوش از یک تیم در تیم‌ ملی!

بعد از انصراف بازیکنان تیم خاتون بم و ۴ بازیکن با تجربه از حضور در اردوی تیم‌ملی، ۸ بازیکن از اردوی جوانان به تیم‌ملی دعوت شدند که اکثر آنها عضو تیم شهرداری سیرجان بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش سه سیرجانی‌ها در فصل گذشته با میانگین سنی ۱۷ سال از بازیکنان جوان و خوش آتیه استفاده می‌کردند که اغلب آنها توانستند نظر کادرفنی را برای حضور در اردو تیم ملی و حضور در مسابقات کافا تاجیکستان جلب کنند.
همچنین شبنم بهشت بازیکن با تجربه شهرداری سیرجان نیز بعد از مدت‌ها دوری دوباره به تیم ملی بازگشت تا بدین‌ترتیب شهرداری سیرجان ۱۱ ملی‌پوش در اردوی تیم‌ملی داشته باشد.
لازم به ذکر است که دستیار اول مریم آزمون نیز سرمربی موفق تیم شهرداری سیرجان است.


جهان نجاتی که سال گذشته توانسته بود شهرداری سیرجان را قهرمان لیگ برتر کند امسال نیز تا هفته‌های پایانی در کورس قهرمانی لیگ حضور داشت که همین موضوع باعث شد تا به جمع کادرفنی تیم‌ملی اضافه شود.
اسامی ۱۲ نماینده سیرجانی‌ها در تیم‌ملی به شرح زیر است:
مریم جهان نجاتی به‌عنوان مربی و عارفه سیدکاظمی، ملیکا متولی، فاطمه امینه‌برازجانی، شبنم بهشت، افسانه چترنور، هستی فروزنده ، فاطمه‌سادات ستوده بحرینی، رقیه جلال نسب، زینب عباسپور، حدیث بساط شیر و فاطمه مخدوم، به‌عنوان بازیکن از تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان، تیم ملی را در مسابقات کافا به میزبانی تاجیکستان همراهی می‌کنند.

نظر شما