شناسهٔ خبر: 54946697 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار مازندران:

نهضت آسفالت در مازندران آغاز شد

آمل- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: نهضت آسفالت مناطق شهری و روستایی استان با تأمین قیر مورد نیاز واختصاصی به شهرداری‌ها ودهیاری ها در سطح استان شروع شده است.

صاحب‌خبر -

رضا علیخانی، روز سه شنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های نهضت آسفالت در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: قیر یارانه‌ای که نیاز اصلی در طرح نهضت آسفالت است، در سه حوزه بازآفرینی شهری، حمل ونقل جاده‌ای و شهرداری‌ها به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها استان اختصاص داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اختصاص سهمیه کم قیر یارانه در سال‌های اخیر در سطح استان و همزمان مطالبه به حق شهروندان برای برخورداری از خیابان‌ها، کوچه‌ها ومعابر آسفالت ومناسب، تصریح کرد: دراین راستا انتظار هست که هم شهرداران وهم دهیاران برای جذب سهمیه‌های تعیین شده پیگیر واقدام کنند.

نگاه حمایتی دولت برای توانمندتر شدن شهرداری‌ها ودهیاری ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، با اشاره به اینکه نگاه حمایتی دولت برای توانمندتر شدن شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است، اضافه کرد، البته توزیع اعتبارهای ملی برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در سرفصل‌ها تعیین شده انجام خواهد شد، اما نگاه براین هست که شهرداری‌ها و دهیاری به سمت ایجاد درآمدهای پایدار با استفاده از ظرفیت‌ها و منابع موجود در شهرها و روستاها باشند.

علیخانی تصریح کرد: شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در هر شهر و روستایی باید در اولویت برای ایجاد درآمدهای پایدار شهری و روستایی باشد وبا برنامه ریزی های مناسب و ایجاد کسب و کارهای متناسب با اقلیم و شرایط هر شهر و روستا فراهم شود.

وی اضافه کرد: در همین راستا آموزش‌های مورد نیاز و لازم برای شهرداران و دهیاران در سطح استان با دعوت از استادان صاحب نام وخبره کشوری شروع شده و انشالله باعث شکوفایی و رونق درآمدی برای شهرداری ودهیاری ها شود.

نظر شما