شناسهٔ خبر: 54946681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

موافقت وزارت علوم با تاسیس 3 رشته محل جدید در دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان

شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با تاسیس 3رشته برای سال تحصیلی ۱۴۰2 - 1401 در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان موافقت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،دکتر رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با اعلام این خبر گفت: مجوز تاسیس رشته مهندسی حرفه ای فناوری اطلاعات در مقطع کارشناسی ناپیوسته برای دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود و کارشناسی ناپیوسته انیمیشن دیجیتال و کاردانی امور اداری برای دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان اخذ شد.
وی افزود : در راستای آمایش رشته ها، ضرورت کارآفرینی، افزایش مهارت آموزی و برطرف کردن نیاز های صنعت، مجوز 3 رشته جدید برای دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان صادر شد که از مهرماه سال جاری دانشجو در این دانشکده ها پذیرفته خواهد شد.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان افزود : با اضافه شدن این سه رشته به سبد آموزشی این دانشگاه، تعداد رشته‌های دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به 59 رسیده است.
نقدی با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در حال حاضر با داشتن بیش از ۴ هزار دانشجو و ۴ دانشکده در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان در حال ارائه خدمت به جوانان این مرز و بوم است، اضافه کرد: ثبت نام پذیرش در مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از 14 تیر آغاز و تا 21 تیر ماه ادامه دارد.

شایان ذکر است دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و متناسب با فرصت‌های جدید شغلی برای پاسخگویی به نیازهای بازار کار در حوزه‌های مهارتی ، تکنولوژی و همچنین افزایش اشتغال مولد و کاهش بیکاری، رسالت و مأموریت خود را دنبال می‌کند.

48

برچسب‌ها:

نظر شما