شناسهٔ خبر: 54946588 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شایعات حقیقت داشت؛

رسمی؛ کریستوف گالتیه سرمربی PSG شد

کریستوف گالتیه، سرمربی باتجربه و فرانسوی به‌صورت رسمی هدایت پاری‌سن ژرمن را بر عهده گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی قبل بود که باشگاه پاری سن ژرمن رسما اعلام کرد دوران همکاری این تیم با مائوریسیو پوچتینو به پایان رسیده و این سرمربی آرژانتینی دیگر سمتی در این باشگاه نخواهد داشت. حالا این باشگاه از دقایقی پیش و در یک نشست خبری از کریستوف گالتیه، سرمربی جدید خود رونمایی کرده و او در این کنفرانس پاسخگوی سوالات خبرنگاران در مورد آینده پاری سن ژرمن شد. 

از همان اواسط فصل گذشته و بعد از حذف غیرمنتظره در لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید بود که مشخص شد پوچتینو جایی در این باشگاه ندارد و جدایی او قطعی است. در ماه های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال توافق پاری سن ژرمن با گزینه هایی چون زین الدین زیدان، آنتونیو کونته، مکس آلگری، یوواخیم لوو و ... مطرح شد و در نهایت هیچ کدام از این اخبار صحت نداشت. در نهایت لوییس کامپوس، مدیر ورزشی جدید باشگاه روی انتخاب کریستوف گالتیه به عنوان سرمربی جدید اصرار ورزید و این اتفاق رخ داد.

این سرمربی باتجربه در سال های اخیر موفق به قهرمان کردن لیل در لیگ فرانسه و کسب نتایج درخشان با نیس شده  و حالا مهم ترین فرصت دوران مربیگری او فرا رسیده است. حضور روی نیمکت تیم پرستاره پاری سن ژرمن کاری دشوار و طاقت فرسا است، اما به نظر می رسد این بار باشگاه فرانسوی تمایلی به توافق با نام های بزرگ و پرسر و صدا نداشته و ماموریت سخت فتح عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان، این بار به دست کریستوف گالتیه سپرده شده است.

نظر شما