شناسهٔ خبر: 54946587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف 90 راس دام قاچاق در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف 90 راس دام سبک (گوسفند) فاقد مجوز حمل و کشتار به ارزش تقریبی 4 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

صاحب‌خبر -

یوسف اسماعیل زاده، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در اتوبان زنجان-تبریز به یک دستگاه خودرو کامیون بنز مشکوک و با هماهنگی قضایی، خودرو با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف شد.
 رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: در بازرسی صورت گرفته از خودرو 90 راس دام سبک (گوسفند) فاقد مجوز را کشف و ضبط کردند.
وی در ادامه با اعلام این که ارزش تقریبی احشام کشف شده برابر نظر کارشناسان 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این زمینه یک نفر متهم همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی شد.
 اسماعیل زاده در پایان با اشاره به اینکه دام های مکشوفه با هماهنگی قضایی به کشتارگاه تحویل گردید، تأکید کرد: پلیس در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا و به تبع آن رونق و جهش تولید همه تلاش خود را به کار بسته ، تا تحرک از قاچاقچیان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.

انتهای پیام/2308

نظر شما