شناسهٔ خبر: 54946461 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

دولت آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در دنیا است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه همدان بابیان اینکه دولت آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر دردنیا است،گفت: آمریکایی‌ها به ظاهر دم ازحقوق بشر می‌زنند اما درعمل به ابتدایی‌ترین حقوق انسان‌ها پایبند نیستند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام علی حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به جنایات متعدد صورت گرفته از سوی آمریکا اظهار کرد: بیان حقوق بشر توسط کشوری که خود نقض کننده حقوق ملت‌ها است، بسیار مضحک و خنده‌دار است.

وی با بیان اینکه دولت آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در دنیا است، گفت: در طول تاریخ بین رفتار و گفتار سیاستمداران آمریکایی تناقص‌ها و تفاوت‌های زیادی وجود دارد به طوری که آنان به ظاهر دم از حقوق بشر می‌زنند اما در عمل به ابتدایی‌ترین حقوق انسان‌ها نیز در کشور خود پایبند نیستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان افزود: تفاوت‌هایی که امروزه در کشور آمریکا بین رنگین پوستان وجود دارد باعث شده که بسیاری از مردم این کشور از حقوق مسلم خود محروم بمانند و فاصله طبقاتی بین آنان ایجاد شود.

وی گفت: آمریکا کشوری متجاوز است و این حالی است که آنان ملت‌هایی را که با ارزش‌های پوشالی خود سازگار نیست را نامشروع معرفی می‌کند.

حسنی با اشاره به جنایات امریکا علیه ملت ایران گفت: حمله ناوگان امریکا به هواپیمای مسافربری، بمباران شیمیایی سردشت، ترور شخصیت‌های سیاسی و انقلابی و دانشمندان هسته‌ای و ... از جمله این جنایات است.

وی گفت: ایران اسلامی همواره مدافع مظلومان بوده و هست و بعد از پیروزی انقلاب و نهادینه شدن ارزش‌ها در کشور عزیزمان، زیر بار ظلم نرفته و این در حالی است که آمریکا با اعمال تحریم‌های ظالمانه سعی در اعمال فشار اقتصادی بر ملت ایران را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما