شناسهٔ خبر: 54946373 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بررسی ۱۲ پرونده در جلسه کمیسیون طرح‌های غیرکشاورزی قم

قم ـ ایرنا ـ جلسه کمیسیون طرح‌های غیرکشاورزی (کمیسیون  ماده ۳۲) روز سه‌شنبه در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری به ریاست سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم برگزار شد و ۱۲ مورد پرونده در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این جلسه در زمینه طرح‌هایی همچون ساخت نیروگاه خورشیدی و مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مدیران و کارشناسان نقطه‌نظرات خود را بیان کردند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم در حاشیه برگزاری جلسه مذکور در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مباحثی که در کمیسیون طرح‌های غیرکشاورزی برنامه‌ریزی می‌شود، حول محور توسعه مشاغل غیرکشاورزی است که نیاز به زیرساخت دارند که عمومیت این زیرساخت‌ها مربوط به «زمین» می‌شود و متولی این امر سازمان جهاد کشاورزی استان است.

محمدرضا حاجی‌رضا افزود: دستگاه‌ها و حوزه‌های تخصصی که نیاز به زمین برای اجرای طرح‌های خود در راستای توسعه استان (اشتغال و تولید) دارند، درخواست می‌کنند و زمین با توجه به ملاحظاتی که وجود دارد و استعلاماتی که از دستگاه‌های مرتبط گرفته و بررسی‌هایی که انجام می‌شود؛ مطابق قانون در اختیار آنان قرار می‌گیرد.  

وی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز ۱۲ مورد پرونده مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در خصوص واگذاری، تمدید اجاره و یا خلع یَد درباره آنان گرفته شد. /         

نظر شما