شناسهٔ خبر: 54946370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عملیات مرمت و اصلاح فنی پل فولاد اهواز آغاز شد

اهواز- ایرنا- فرماندار اهواز گفت: عملیات اجرایی تعمیر و اصلاح فنی پل فولاد اهواز از امروز سه شنبه با بسیج امکانات و تجهیزات آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا مسعود فلاحی سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این پل به علت ایراد فنی مسدود شده و کارفرمای آن شهرداری کلانشهر اهواز است.

وی در ادامه گفت: این پل به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی و حفظ سلامت شهروندان بر روی خودروها بسته شده و تلاش بر این است تا با رفع ایرادهای فنی هر چه سریعتر بازگشایی شود.

به گزارش ایرنا، در چند ماه اخیر برخی سازه های این پل به سرقت رفت که باعث نا امن شدن پل گردید.

سازنده  پل ششم اهواز شرکت فولاد خوزستان است که شورای اسلامی شهر اهواز این شرکت راملزم به استحکام سازی آن کرد.

پل فولاد اهواز برای دومین بار به دلیل نا امن بودن بر روی خودروها مسدود شده است.

پل ششم یا پل فولاد اهواز از ۹ تا ۲۰ آذر ۱۴۰۰ به دلیل سرقت برخی قطعات فلزی مسدود شده بود. میزان خسارت به این پل حدود ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است . اوایل دی ۱۴۰۰ این پل پس از ۲ هفته برای تردد خودروهای سبک بازگشایی شد با این وجود دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان  ۱۲ خرداد امسال از مسدود شدن این پل تا رفع کامل ایرادات فنی آن خبر داد.

پیش از این شرکت فولاد خوزستان به عنوان متولی اصلاح پل ششم تعیین شده بود که بر اساس اعلام رییس شورای شهر اهواز، شهرداری اهواز متولی اصلاح این پول تعیین شده و قرار است شرکت فولاد بخشی از هزینه اصلاح این پل را پرداخت کند.

امام جمعه اهواز نیز روز یکشنبه در آیین افتتاح پل ال ۳۰۰ از تقاطع چند سطحی شهید کجباف اهواز  با تاکید بر تسریع در اصلاح فنی پل ششم این شهر گفت: ممنوعیت تردد بر این پل که از چند هفته پیش اعمال شده موجب گلایه‌مندی مردم شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد افزود: بسته شدن پل فولاد اهواز باعث ترافیک شدید در مسیرهای منتهی به این پل شده است که اصلاح وضعیت این پل ضروری است.

نظر شما