شناسهٔ خبر: 54945771 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شهردار منطقه ۷ شیراز خبر داد:

پلمب انبارهای غیرمجاز جمع آوری و فروش ضایعات در شیراز

زینب شهریاری

شهردار منطقه هفت شیراز، از پلمب تعدادب واحد غیرمجاز جمع آوری و فروش ضایعات با همکاری و دستور مراجع قضایی خبر داد.

صاحب‌خبر -

قاسم اکبری سه‌شنبه ۱۴ تیر در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در پی گزارش‌های شهروندان و همچنین مشاهدات نیروهای شهرداری مبنی بر فعالیت ۴ انبار غیر مجاز جمع آوری ضایعات و رعایت نکردن موارد بهداشتی اقدامات لازم در خصوص پلمپ این انبارها با دستور مراجع قضایی صادر گردید و نسبت به پلمپ آن اقدام شد.

او عنوان کرد: کارشناسان شهرداری اقدام به صدور اخطاریه برای رفع معضل کرده که متاسفانه هیچ گونه اقدامی در این خصوص انجام نشد.

شهردار منطقه ۷ شیراز ادامه داد: با توجه به اینکه این انبارها در محل سکونت شهروندان فعالیت داشتند به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی تهدیدی علیه بهداشت عمومی به دنبال داشت که به دلیل دپوی حجم انبوهی از پسماندها موجب انتشار بوی نامطبوع، تجمع حشرات موذی و جوندگان در منطقه نیز شده بود.

به گفته اکبری. بسیاری از افراد معتاد متجاهر نیز با حضور در کوچه‌ها و با پاره کردن کیسه‌های زباله پسماندهای خانگی اقدام به جمع آوری ضایعات شیشه و پلاستیک کرده که رفتار اغلب آنها خواه ناخواه باعث کثیف شدن محیط نازیبایی در کوچه‌ها و همچنین پخش شدن زباله‌ها و تجمع حشرات نیز می‌شوند که این اقدام نیز باعث نارضایتی بسیاری از شهروندان شده است که با تماس با مرکز ۱۳۷ خواستار پیگیری و رفع این معضل هستند.

شهردار منطقه هفت شیراز گفت: متاسفانه در بسیاری از خیابان‌ها شاهد سرقت تاسیسات و دریچه‌های فاضلاب هستیم که این اقدام خطراتی نیز برای شهروندان به دنبال خواهد داشت و برخی از انبارهای غیرمجاز نیز اقدام به خرید غیرقانونی این اموال سرقتی از افراد متجاهر کرده که پیگیری‌های لازم در این خصوص نیز در حال انجام است.

انتهای پیام

نظر شما