شناسهٔ خبر: 54945765 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

دبیر هیئت دانشجویی "ام ابیها" مطرح کرد؛

دانشجویان میدان جهاد تبیین را خالی نکنند

زهرا سوفی گفت: جهاد تببین موضوعی است که به عنوان دستور به هیئات دانشجویی مطرح شده و محور اصلی برنامه های ما بر این اساس تنظیم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ بعد از همه‌گیری کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، برنامه های هیئت "ام ابیها" به حالت نیمه تعطیل تبدیل در آمد و فعالیت‌ها شکل مجازی به خود گرفت.

حال با پشت سر گذاشتن بحران کرونا و بازگشایی دانشگاه‌ها این هیئت مجدد کار خود را با قدرت آغاز کرده و شور و شعف به برنامه‌های آن بازگشته است و هر هفته برنامه‌های خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کند.
 
زهرا سوفی دبیر هیئت دانشجویی "ام ابیها" در این راستا در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: کارکرد هیئت، تقویت جنبه معنوی و معرفت دینی دانشجویان است و زیرنظر و حمایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی البرز فعالیت می‌کند.
 
وی ادامه داد: جهاد تببین موضوعی است که به عنوان دستور به هیئات دانشجویی مطرح شده و محور اصلی برنامه های ما بر این اساس تنظیم شده است.
 
سوفی افزود: فرصت ارزشمند مبارزه با دشمن در قالب جهاد تبیین را باید غنیمت بدانیم و از این فرصت استفاده کنیم.
 
این مسئول با بیان اینکه دانشجویان نباید میدان جهاد تبیین را خالی کنند، تصریح کرد: دانشجویان باید در جهت تحقق اهداف و تبیین آرمان‌ها و حقایق انقلاب از مسئولان و دستگاه‌های مختلف مطالبه‌گری داشته باشند و نگذارند که حقایق پوشیده بماند.
 
برگزاری برنامه‌های هفتگی، مراسم‌های مناسبتی، اردو، کلاس‌های آموزشی و معرفتی از جمله برنامه‌های این هیئت دانشجویی است.
 
انتهای پیام/

نظر شما