شناسهٔ خبر: 54945750 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شماره یازدهم نشریه دانشجویی «چشمک» منتشر شد

انجمن علمی دانشجویی عکاسی دانشکده هنرهای تجسمی دانشکدگان هنرهای زیبای دانشگاه تهران، شماره یازدهم نشریه علمی هنری نقد عکس «چشمک» را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، «زمین‌های مخروبه»، «عکاسی، منظره و مکان: سیاست‌های مکان، خوش‌منظری و ام والا»، «چشم‌اندازهایی علیه فراموشی»، «منظره زمان، فضا، مکان، زیباشناسی»، «گرهارد ریشتر در دامنه‌های آلپ»، «نقدی بر مجموعه‌ی عکس‌های در پیش مهرداد افسری»، «مکان‌های خالی جوئل استرنفلد»، «نقدی بر مجموعه‌ی کارت‌ پستال‌ها»، «عکاسی و روانکاوی»، «حتی پرندگان هم از پرواز می‌ترسیدند» و «راه رفتن بر روی آب» عناوین مطالب منتشر شده در این شماره نشریه است.

در بخشی از مطلب سخن سردبیر آمده است: «... در این شماره‌ فصلنامه‌ چشمک به منظره‌پردازی معاصر پرداخته‌ایم. مفهومی که متاسفانه در ایران کمتر به شیوه‌ای نظری درباره‌ی آن سخن به میان می‌آید. در مطالب پیش رو قصد ما بر آن بوده تا تعدادی از متن‌های برجسته‌ی نظری درباره‌ منظره‌پردازی را ترجمه کنیم تا بتوانیم به سهم خود نقشی در فراگیر شدن زبان آکادمیک این شکل از عکاسی داشته باشیم. ...»

ژوبین عبدیانی و رضا سوری، سردبیر و مدیرمسئول نشریه «چشمک» هستند و علاقه‌مندان برای دریافت نسخه الکترونیکی آن به کانال @cheshmag مراجعه کنند.

انتهای پیام

نظر شما