شناسهٔ خبر: 54945668 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گزارش دیلی میل

منچستر در بی‌خبری؛ شورش ادامه‌دار رونالدو

باشگاه منچستریونایتد نمی داند که رونالدو قصد بازگشت به تمرینات را دارد یا خیر. حضور او در تور آسیا-اقیانوسیه یونایتد نیز مبهم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته قرار بود کریستیانو رونالدو در تمرین پیش فصل منچستریونایتد حاضر شود ولی اعلام شد که به دلایل خانوادگی از انجام این کار خودداری کرده است. 

رونالدو پیش از این به مدیران باشگاه اطلاع داده بود که قصد جدایی دارد و در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، با آن موافقت کنند. رونالدو همچنان در لیسبون حضور دارد و در کمپ تیم ملی پرتغال به تنهایی تمرین می کند. امروز دیلی میل نوشت که باشگاه منچستریونایتد هنوز نمی داند که رونالدو چه زمانی قصد بازگشت دارد و اینکه اصلا بازگشتی در کار است یا خیر. حتی مشخص نیست که او همراه با منچستریونایتد راهی تور تایلند و استرالیا بشود.

در همین رابطه گری نویل توئیت کرد که مهمترین فاکتور، تعیین تکلیف هرچه سریع تر رونالدو است. نویل تاکید داشت که در شروع کار اریک تن هاخ، نباید مسئله جدایی رونالدو تاثیر منفی بگذارد و تمرکز تیم باید روی تمرین و سپس حضوری قدرتمندانه در فصل آتی باشد. اسطوره منچستر معتقد است هر چه قضیه رونالدو به درازا بکشد، روی تیم تاثیر مخرب خواهد گذاشت. از چلسی به عنوان جدی ترین مشتری رونالدو نام برده می شود.

نظر شما