شناسهٔ خبر: 54945639 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

شهادت نوجوانی فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی / شمار شهدای فلسطینی امروز به دو تن رسید

نوجوانی فلسطینی امروز سه شنبه در شهرک مجد الکروم در سرزمین‌های اشغالی 1948 به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی به شهادت رسید.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) منابع محلی اعلام کردند که در درگیری مسلحانه دو جوان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در شهرک مجد الکروم، یکی از آن‌ها به شهادت رسیده و جوان دیگر نیز مجروح شد.

 

نظامیان اسرائیلی جوان مجروح را هم بازداشت کردند.

 

منابع محلی اعلام کردند امروز (سه شنبه) احمد حرب عیاد جوان ۳۲ ساله فلسطینی که از ساکنان نوار غزه است و برای کار به طولکرم در شمال کرانه باختری رفته بود، به طرز وحشیانه‌ای توسط نظامیان اسرائیلی مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفت.

 

منابع پزشکی اعلام کردند که این جوان فلسطینی بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.

 

به گزارش قدسنا  "کامل علاونه" جوان فلسطینی که در درگیری‌های روز شنبه در شهرک جبع در جنوب جنین از ناحیه شکم و دست راست به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی زخمی شده بود، یکشنبه بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.


جانی ابو جوخه مدیر بیمارستان ابن سینا در جنین تاکید کرد که این جوان فلسطینی وضعیت وخیمی داشت و به این بیمارستان منتقل شده بود و تا لحظه شهادت در بخش مراقبت های ویژه بستری بود.


برادر این شهید فلسطینی نیز سال 2003 شهید شده بود و پدر او هم اسیر آزاده ای است که سال ها در زندان رژیم صهیونیستی در بند اسارت بوده است.

 

انتهای پیام

 

نظر شما