شناسهٔ خبر: 54945081 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آوار جریمه روی سر باشگاه ذوب‌آهن

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال باشگاه ذوب‌آهن را در چند پرونده مالی محکوم به پرداخت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در جدیدترین آرای کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آمده است:

* در پی شکایت سید مجتبی حسینی از باشگاه ذوب‌آهن، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸۶ میلیون و ۳۲۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ یک‌میلیارد و ۴۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* با توجه به شکایت مجید محافظت‌کار از باشگاه ذوب‌آهن، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۶۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۶ میلیون و ۶۷۷ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم و در خصوص مابقی خواسته به میزان ۸۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت صادق غفاریان از باشگاه ذوب‌آهن، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۷۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵ میلیون و ۸۸۶ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد؛ کمیته وضعیت نسبت به دعوای خواهان بابت مابقی خواسته قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت مهدی خانه‌آباد از باشگاه ذوب‌آهن، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۶۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. دعوی مهدی خانه‌آباد نسبت به مازاد محکوم به مردود اعلام می‌شود.

* در پرونده شکایت میلاد داوودی از باشگاه پاس همدان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۸۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۲ میلیون و ۷۵۳ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ ۵۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما