شناسهٔ خبر: 54944340 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول نهاد رهبری دانشگاه فنی و حرفه ای یزد؛

برگزاری همایش ملی « نهج البلاغه» به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای یزد

حجت الاسلام غضنفری از برگزاری جشنواره ملی « نهج البلاغه» در اول مردادماه به میزبانی دانشگاه علمی کاربردی یزد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مجید غضنفری مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد در نشست خبری برگزاری جشنواره ملی « نهج البلاغه » گفت: این جشنواره به همت دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد با همکاری صدا و سیما و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار می شود.

 

وی افزود: این جشنواره در دو بخش ادبی، هنری و همچنین پژوهشی و علمی برگزار می شود که زمان ارسال آثار در بخش ادبی 27 تیرماه و اختتامیه آن نیز اول مردادماه است.

 

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد ادامه داد: در بخش پژوهشی نیز زمان ارسال آثار دهه فجر و میلاد امام علی (ع) است.

 

حجت الاسلام غضنفری ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره توزیع و ترویج فرهنگ نورانی نهج البلاغه در راستای آموزه های دینی و تربیتی مبتنی بر فرمایشات گهربار مولی الموحدین (ع) بوده است.

 

غضنفری با اشاره به رشته‌های این جشنواره گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در بخش‌های این جشنواره شامل «ادبی» در رشته‌های شعر و داستان کوتاه، «هنرهای تجسمی» در رشته‌های پوستر، تایپوگرافی، خوشنویسی، نقاشی، حجم‌سازی؛ «هنرهای دیجیتال» در رشته‌های کلیپ، موشن‌گرافیک، عکاسی، انیمیشن، «صنایع‌دستی» در رشته‌های نگارگری، قلم‌زنی، سفال، زیورآلات و... شرکت کنند.

وی دشمن‌شناسی در نهج‌البلاغه، زندگی سالم در نهج‌البلاغه، اخلاق فردی و اجتماعی در نهج‌البللاغه، اقتصاد سالم و جامعه پویا در نهج‌البلاغه، مدیریت و اخلاق مدیران در نهج‌البلاغه، مضامین فرهنگ و تربیتی در نهج‌البلاغه، سیری در نهج‌البلاغه را از محورهای این جشنواره برشمرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار را از طریق آدرس پست الکترونیکی به آدرس tvu.nahi@gmail.com  ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۳۳۵۵۳۱۶۴ تماس بگیرند.

 

پایان پیام/449

نظر شما