شناسهٔ خبر: 54943574 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هافبک سابق استقلال در خانه کشتی(عکس)

هافبک سابق استقلال پس از حضور در خانه کشتی و تماشای تمرینات شاگردان محمد بنا گفت: رفاقت زیادی با برداران گرایی دارم و آمدم به آنها سر بزنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان، این روزها در خانه کشتی در حال برگزاری است.
ملی پوشان فرنگی در حالی پیش از ظهر امروز تمرینات‌شان را پیگیری کردند که یک مهمان فوتبالیست داشتند. فرشید اسماعیلی هافبک سابق استقلال که فصل گذشته در تیم العربی قطر بازی می کرد، از نزدیک تمرین فرنگی کاران را در کنار محمد بنا تماشا کرد.
اسماعیلی درباره حضورش در خانه کشتی به سایت فدراسیون کشتی گفت: با محمدعلی  گرایی و محمدرضا گرایی خیلی رفیق هستم و امروز آمدم به بچه ها سر بزنم. با آقای بنا که سلطان مربیان هست صحبت کردم  و یک روز خیلی خوب برای من بود. به کشتی خیلی علاقه دارم واقعا بچه‌ها تمرینات پرفشاری را انجام می دهند. از زمانی که آقای دبیر آمده اند، وضع کشتی با توجه به صحبت‌هایی که با دوستان کشتی گیرم داشتم، خیلی بهتر شده است.
وی ادامه داد: مسئولان به قولی که به بچه‌های کشتی گیر و ورزشکار می دهند، عمل کنند. بچه ها امروز کمی از بدقولی‌ها دلخور بودند، واقعا حق بچه‌ها بیشتر از این است. کشتی گیری که قهرمان المپیک می شود، باید از نظر مالی کاملا تامین باشد تا در تمرین دغدغه‌ای نداشته باشد و فقط روی کشتی تمرکز کند. امیدوارم مسئولانی که قول می دهند به قول‌شان عمل کنند.

نظر شما