شناسهٔ خبر: 54941369 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کلید اولیه سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۱ امشب منتشر می شود

با انتشار تمامی دفترچه های سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۱ در پنج گروه آزمایشی، کلید اولیه سوالات آزمون (داخل کشور) از ساعت ۲۰ امروز سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ منتشر می شود.

صاحب‌خبر -

آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ از روز چهارشنبه ۸ تیر با آزمون گروه آزمایشی هنر آغاز شد و در ادامه آزمون گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در روز پنجشنبه ۹ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در روز جمعه ۱۰ تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان های خارجی در روز شنبه ۱۱ تیر برگزار شدند.

داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۲۲۰ نفر بودند که در ۴۱۷ شهر و بخش و شهرستان کشور و ۱۷ حوزه خارجی در ۱۵ کشور دنیا و تعداد ۶۱۵ حوزه امتحانی اصلی و تعداد ۲ هزار و ۹۱۱ حوزه فرعی آزمون خود را پشت سر گذاشتند.

دفترچه سوالات داوطلبان داخل و خارج از کشور در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

کلید اولیه سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ (داخل کشور) از ساعت ۲۰ روز سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ و کلید اولیه سوالات (خارج از کشور)، روز چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، پیش بینی می شود نتایج اولیه در اواسط مرداد اعلام و کارنامه منتشر شود. انتخاب رشته از دهه سوم مرداد انجام می شود و نتایج نهایی اواخر شهریور اعلام خواهند شد.

نظر شما