شناسهٔ خبر: 54935785 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

زخمی شدن 15 فلسطینی در جنوب الخلیل و قدس اشغالی

در جریان درگیری فلسطینیان با نظامیان صهیونیست در شهرک دورا در جنوب الخلیل و همچنین در شهرک ابودیس در شرق قدس شش نفر زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) خبرگزاری شهاب به نقل از منابع محلی از زخمی شدن پنج فلسطینی در شهرک دورا در جنوب الخلیل واقع در کرانه باختری بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست خبر داد.

 

درگیری‌ها میان نظامیان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان پس از آن رخ داد که نظامیان این رژیم به شهرک دورا یورش بردند.

 

به گزارش قدسنا به نقل از تلویزیون المیادین، در تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی در ابودیس و الخلیل نیز ۹ فلسطینی زخمی شدند.

 

در مقابله فلسطینی‌ها با نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه ابودیس در شرق قدس اشغالی، چهار جوان فلسطینی زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

 

شماری از فلسطینی‌ها نیز در مقابله با نیرو‌های اشغالگر در روستای حوسان در غرب بیت لحم در پی اقدام صهیونیست‌ها به شلیک گاز اشک آور و بمب‌های صوتی، دچار حالت خفگی شدند.

 

نظامیان صهیونیست روز دوشنبه دست به یورش‌ها و بازداشت‌های گسترده در شماری از مناطق کرانه باختری زدند و بیش از ۲۰ نفر را بازداشت کردند و این علاوه بر درگیری‌های مسلحانه و رویارویی‌ها با جوانان فلسطینی است.

 

همچنین؛ به گزارش پایگاه خبری القسطل، منابع پزشکی اعلام کردند: در جریان درگیری فلسطینیان با نظامیان صهیونیست که در شهرک ابودیس در شرق قدس رخ داد، یک جوان فلسطینی به شدت زخمی شد.

 

انتهای پیام/ع.غ

نظر شما