شناسهٔ خبر: 54934817 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

وضعیت آب و هوا در ۱۴ تیر/ خیزش گرد و خاک در تهران، سمنان و مناطقی از مرکز کشور

در مناطقی از شمال غرب، دامنه‌های جنوبی در استان‌های البرز، تهران، سمنان و مناطقی از مرکز در بعضی ساعات وزش باد شدید رخ می‌دهد.

صاحب‌خبر -

طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان، ارتفاعات جنوبی کرمان و جنوب شرق فارس در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

همچنین طی این مدت در مناطقی از شمال غرب، دامنه‌های جنوبی در استان‌های البرز، تهران، سمنان و مناطقی از مرکز در بعضی ساعات وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی مناطق سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی می‌شود.

از چهارشنبه تا جمعه افزایش تدریجی دما در نیمه شمالی کشور رخ خواهد داد. همچنین روز جمعه برای شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی افرایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

طی پنج روز آینده در شمال شرق، شرق (به ویژه منطقه زابل) و جنوب شرق کشور در بعضی ساعات وزش بادشدید رخ می‌دهد که سبب خیزش گرد و خاک و در منطقه زابل و توفان گرد و خاک خواهد شد.

جمعه با توجه به افرایش سرعت وزش باد بر روی کشور‌های سوریه و عراق و تشکیل توده گرد و خاک و نفوذ تدریجی آن به کشور، در نوار غربی پدیده گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا و دید افقی دور از انتظار نیست.

وضعیت آب و هوا در ۱۴ تیر

شنبه جوی پایدار برای اغلب مناطق کشور پیش بینی می‌شود. طی سه روز آینده دریای عمان به ویژه شرق آن مواج است.

 

نظر شما