شناسهٔ خبر: 54931333 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

(ویدئو) لحظه سقوط مرگبار بالگرد ارتش آمریکا روی ناو جنگی

سه تفنگدار نیروی دریایی آمریکا سال ۲۰۱۷ بر اثر سقوط یک بالگرد نظامی روی ناو جنگی جان باختند. پس از سال‌ها ویدئویی از لحظه وقوع این حادثه منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

ویدئوی تکان دهنده‌ای که چند روز پیش برای اولین بار در فضای فضای مجازی منتشر شد، لحظه سقوط یک بالگرد نظامی آمریکا را روی یک ناو نیروی دریایی آمریکا به تصویر می کشد، حادثه‌ای که منجر به کشته شدن سه تفنگدار جوان در سال ۲۰۱۷ شد.

به گزارش فرارو، فیلم بحث برانگیز منتشر شده در روز شنبه یک MV-22 Osprey را نشان می دهد که قصد فرود بر روی ناو USS Green Bay را دارد و در نهایت به دلیل مشکلات فنی سقوط می کند.

این حادثه در ۵ آگوست ۲۰۱۷، زمانی که USS Green Bay در سواحل کوئینزلند استرالیا بود، رخ داد.

این ویدئو لحظه ای را نشان می دهد که موتور سمت چپ بالگرد بر روی عرشه سقوط می کند و ملوانان وحشت زده برای حفظ جان خود فرار می کنند.

لحظاتی بعد بالگرد بل-بوئینگ حامل ۲۵ تفنگدار دریایی اسکادران ۲۶۵ دریایی متوسط ​​تیلتروتور در عمق ۱۰ متری دریا سقوط کرد. 

 عملیات نجات بلافاصله آغاز شد و منجر به زنده ماندن ۲۲ تفنگدار دریایی شد. اجساد سه تفنگدار دیگر پس از جستجویی که حدود ۱۲ ساعت به طول انجامید، پیدا شد.

قربانیان بنجامین کراس ۲۶ ساله، ناتانیل اردوی و روبن ولاسکو ۱۹ ساله بودند که نتوانستند از کابین خلبان فرار کنند زیرا کابین پر از آب بود.

سرهنگ کراس یکی از خلبانان بالگرد در زمان سقوط بود. در تحقیقات بعدی ثابت شد که نه او و نه کمک خلبانش کوچکترین مسئولیتی در این سانحه دلخراش که ناشی از نقص فنی بالگرد بوده است، ندارند.

برچسب‌ها:

نظر شما