شناسهٔ خبر: 54927280 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

لاپید به دیدار ماکرون می‌رود

منابع رسانه‌ای از سفر نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی به پاریس و دیدار با رئیس جمهور این کشور با محوریت ایران در بحبوحه نگرانی‌های امنیتی این رژیم خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، در بحبوحه آشفتگی سیاسی، امنیتی در تل‌آویو، نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی در حالی فردا عازم پاریس می‌شود که انتظار می‌رود یکی از اهداف مهم سفر او به فرانسه گفت‌وگو درباره ایران  باشد.

به گزارش شماره دوشنبه روزنامه «یدیعوت آحارانوت»، «یائیر لاپید» نخست وزیر رژیم اسرائیل روز سه‌شنبه برای گفت‌وگو با «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه به «پاریس» سفر می‌کند و انتظار می‌رود یکی از محورهای این دیدار گفت‌وگو درباره ایران باشد.

این اولین سفر رسمی وی به خارج از فلسطین اشغالی به عنوان نخست وزیر خواهد بود و طبق برنامه‌ای که توسط سلف وی «نفتالی بنت» ترتیب داده شده است.

 به گفته منابع آگاه، نخست وزیر رژیم تل آویو نگرانی ها در مورد از سرگیری احتمالی توافق هسته‌ای ایران و رفع تحریم‌ها و همچنین تلاش‌های تهران برای حذف سپاه پاسداران از فهرست سیاه ایالات متحده را بیان خواهد کرد.

گفته می‌شود لاپید و ماکرون روابط عالی دارند و نخست وزیر رژیم اسرائیل رئیس جمهور فرانسه را بین سران اروپایی نزدیک‌ترین فرد به خود می‌داند.

نظر شما