شناسهٔ خبر: 54921505 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حضور سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در نمایشگاه تهران

سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران حضور دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، غرفه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران که از دیروز یکشنبه ۱۲ تیرماه به مدت ۵ روز در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود، با ارائه انواع میوه‌هایی که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شوند، جلوه خاصی به این نمایشگاه داده است.

اقدامات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در راستای تکمیل زنجیره تأمین و حذف واسطه‌های غیر ضرور یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجرایی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران و از جمله توانمندی‌های مدیریت شهری تهران است.

توسعه کمی بازارهای میوه و تره بار به منظور دسترسی آسان‌تر تمامی ساکنان پایتخت به این مراکز و بهره‌مندی از خدمات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از دیگر طرح‌های بیانگر توانمندی مدیریت شهری است.

تبدیل میادین میوه و تره بار به «الگوی بازار نوین نیازهای اساسی» اقشار متوسط و ضعیف، نه تنها در تهران بلکه در سطح کشور یکی دیگر از طرح‌های در دست اجرا در دوره مدیریت جدید سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است که توانمندی مدیریت شهری تهران را نشان می‌دهد.

نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران از روز یک‌شنبه ۱۲ تیرماه به مدت ۵ روز و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ در بوستان گفت‌وگو پذیرای عموم علاقه‌مندان به مسائل شهری و دستاوردهای مدیریت شهری تهران در دوره جدید است.

نظر شما