شناسهٔ خبر: 54912191 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

برنامه ویژه آنچلوتی برای هازارد

ورزش سه

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید قصد دارد فصل آینده از ادن هازارد در پست مهاجم مرکزی استفاده کند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

سه فصل از انتقال هنگفت ادن هازارد از چلسی به رئال مادرید گذشته و شرایط این ستاره بلژیکی به قدری اسفناک بوده که او حتی یک دقیقه در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا بازی نکرده است. نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد کارلو آنچلوتی به خوبی می‌داند که شرایط استفاده همیشگی از کریم بنزما در ترکیب ثابت در فصل بعد دشوار خواهد بود. این ستاره فرانسوی که در دسامبر 35 ساله می‌شود، یکی از مهم ترین بازیکنان باشگاه در فصل گذشته بوده و 3919 دقیقه برای رئال مادرید بازی کرد.

کریم بنزما همچنین بازیکنی کلیدی تیم ملی فرانسه خواهد بود و در جام جهانی 2022 قطر که از نوامبر آغاز می شود، دیدیه دشان روی این ستاره گلزن حساب ویژه ای باز کرده است. حالا کادر فنی باشگاه امیدوار است ادن هازارد، ستاره سابق چلسی بتواند نقشی جدید در باشگاه ایفا کرده و بالاخره این فصل ارزش های خود را ثابت کند. کارلو آنچلوتی قصد دارد از ادن هازارد به‌عنوان جایگزین بنزما استفاده کرده و در صورت نیاز، این ستاره بلژیکی را در نوک خط حمله رئال مادرید برای فصل بعد قرار دهد.

جناح چپ و پست طبیعی هازارد کاملا تحت کنترل وینیسیوس است و این ستاره برزیلی فصل گذشته را با 22 گل و 16 پاس گل به پایان رساند. جناح سمت راست نیز توسط رودریگو قبضه خواهد شد و به همین دلیل کارلو آنچلوتی تصمیم به تغییر در سبک بازی ادن هازارد و استفاده از او در نوک خط حمله رئال مادرید گرفته است.

نظر شما