شناسهٔ خبر: 54911113 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کلوپ: کاروالیو می‌تواند یک استادیوم را سرپا نگه دارد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، با ستایش از خرید جدید باشگاه، کاروالیوی پرتغالی، می‌گوید او بازیکنی است که می‌تواند یک استادیوم را سرپا نگه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، با رسمی شدن خرید فابیو کاروالیو، پدیده پرتغالی نوجوان از باشگاه فولام، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به ستایش از بازیکن جدیدش پرداخت اما در عین حال به او گوشزد کرد که باید برای راه یافتن به قلب هواداران لیورپول صبر و حوصله داشته باشد. کلوپ اما خطاب به لیورپولی‌ها گفت که به استعداد کاروالیوی جوان ایمان دارد.

کلوپ با ستایش از استعداد ناب کاروالیو گفت: او و کادر فنی لیورپول به ستاره جوان پرتغالی زمان کافی خواهند داد تا او بتواند با حوصله و بدون از هر گونه فشاری، استعدادهای خود را پرورش دهد.

سرمربی لیورپول در مصاحبه با وب‌سایت رسمی باشگاه گفت:" از اینکه بالاخره به فابیو خوشامد گفتیم و او را به هواداران باشگاه معرفی کردیم خوشحالم. او واقعا بااستعداد است؛ چه استعدادی. یک فوتبالیست باشخصیت و با اعتمادبه‌نفس که وقتی توپ را به‌دست می‌آورد با توپ ماجراجو است و بازی را باری به هر جهت نمی‌گیرد".

یورگن کلوپ در ادامه صحبت‌های خود درباره کاروالیو گفت:" فابیو بازیکنی همه‌کاره است که می‌تواند با هجوم‌های دائمی حریف را تحت فشار بگذارد. فوتبالیستی خلاق و دینامیک. فولام سال گذشته یک فصل درخشان را پشت سر گذاشت و فابیو در آن تیم به‌شدت مورد توجه قرار گرفت و البته سزاوارش بود. نیازی به یادآوری نیست که او باید صبر داشته باشد. بازیکنی مثل فابیو در باشگاهی مثل لیورپول فرصتی عالی برای پیشرفت بیشتر دارد و من بی‌صبرانه منتظر کار کردن با او و دیدنش با پیراهن قرمز لیورپول هستم".

نظر شما