شناسهٔ خبر: 54904377 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

الیوت:

شماره 19 را به خاطر مانه انتخاب کردم

هاروی الیوت، ستاره جوان لیورپول، می‌گوید سادیو مانه الگوی کودکی او بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مانه تابستان امسال تصمیم گرفت به حضورش در آنفیلد پایان داده و پیراهن بایرن مونیخ را به تن کند. 
او در حالی این تیم را ترک کرد که در طول دوران حضورش در لیورپول موفق شد یک قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی لیگ قهرمانان و 120 گل زده در کارنامه‌اش به ثبت برساند. 
هرچند لیورپول موفق به جذب داروین نونیز با قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو شد اما یورگن کلوپ و کادر فنی این مربی آلمانی همچنان به دنبال بازیکنان ارزشمند برای پر  کردن جای خالی مانه هستند و شاید همین فرصتی در اختیار الیوت بگذارد. 
این بازیکن پس از پیوستن به لیورپول از فولام مجبور شد پیراهن شماره 67 را به تن کند اما حالا توانسته پیراهن شماره 19 لیورپول که قبلا به سانه تعلق داشت را انتخاب کند. 


الیوت در گفتگو با سایت رسمی باشگاه لیورپول در این باره اظهار داشت:« این شماره بسیار ارزشمند است و پیش از این بر تن بازیکنان بزرگی بوده است. بازیکنانی مانند سادیو مانه و فهرستی که قبل از او هم وجود داشته است.»
او درباره علاقه خاص خودش به این شماره گفت:« من فکر می‌کنم این فرصت خوبی است که بتوانیم وارد ترکیب تیم شوم. از سوی دیگر، این شماره به شکل شخصی بسیار برایم مهم است. به یاد دارم که وقتی بچه بودم پیراهن مانه با شماره 19 را خریدم. بنابراین این که بتوانم چنین شماره‌ای را به تن کنم برایم واقعا فوق العاده است.»
این بازیکن در ادامه اضافه کرد:« با این حال نباید فراموش کرد که شماره فقط شماره است اما این که شماره کمتری داشته باشید حس بهتری به شما می‌دهد. امیدوارم که بتوانم خودم را ثابت کنم و نشان دهم که می‌توانم تحت چنین فشاری بازی کنم.»

نظر شما