شناسهٔ خبر: 54903498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

رحیمی مظفری پیگیری کرد؛

ابلاغ یک میلیارد تومان از حمایت‌های اجتماعی وزارت نفت جهت حل مشکلات آبی کوهنجان

نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه در مجلس، در پی بازدید میدانی از شهرستان کوهنجان از ابلاغ یک میلیارد تومان از حمایت‌های اجتماعی وزارت نفت جهت حل مشکلات آبی کوهنجان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی در راستای بازدید میدانی از حوزه انتخابیه، در شهر کوهنجان و در جمع مردم شریف این شهر حاضر شد و خبر خوش وی به مردم کوهنجان، ابلاغ یک میلیارد تومان از حمایت‌های اجتماعی وزارت نفت جهت حل مشکلات آبی کوهنجان بود. همچنین طی جلسه‌ای با مسئولان این شهرستان مقرر شد؛ از ۱۱ تیرماه عملیات تجهیز کارگاه و حفر چاه جدید کوهنجان آغاز شود.

بنابراین گزارش با پیگیری‌های رحیمی مظفری با توجه به عملیات تعویض و اصلاح شبکه آبرسانی و مشکل پیش آمده برای بیل مکانیکی، مقرر شد؛ یک دستگاه بیل مکانیکی با پشتیبانی سایت نفتی سروستان روند اجرایی عملیات را پیش ببرد، ضمن آنکه مشکلات مربوط به شهرک‌های امام رضا(ع)، پمپ بنزین و... درخصوص واگذاری اراضی منابع طبیعی نیز در این جلسه پیگیری شد، همچنین مقرر شد؛ جهت تکمیل اورژانس کوهنجان، معاون وزیر بهداشت از اورژانس کوهنجان بازدید کند.

بازدید میدانی رحیمی از شهرستان سروستان/پیگیری مسائل و مشکلات مجموعه انتظامی

بنابراین گزارش، عبدالعلی رحیمی مظفری در راستای سرکشی و بازدید از حوزه انتخابیه، در شهرستان سروستان نیز حضور یافت.

رحیمی در ابتدای حضور در شهر سروستان به همراه فرماندار این شهرستان، در مقر فرماندهی انتظامی حاضر شد و ضمن خداقوت به مجموعه و کارکنان انتظامی سروستان، پیگیر مسائل و مشکلات مجموعه انتظامی شد.

پیگیری اختصاص آمبولانس و تجهیز بیمارستان‌های حوزه انتخابیه در جلسه رحیمی با وزیر بهداشت

به گزارش خانه ملت، جلسه عبدالعلی رحیمی مظفری با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت پیگیری مطالبات و مشکلات حوزه انتخابیه برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد؛ معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، هفته آینده با حضور در حوزه انتخابیه به صورت میدانی از پروژه‌های درمانی شهرستان‌های سروستان، خرامه و کوار بازدید و از نزدیک مشکلات موجود را بررسی کند.

مسئله کمیسیون ماده ۲۳ بیمارستان سروستان و اختصاص آمبولانس و همچنین تجهیز بیمارستان های حوزه انتخابیه نیز در این جلسه پیگیری شد.

پیگیری تسریع در حذف شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس از لیست بدهکاران بانکی در جلسه رحیمی با وزیر اقتصاد

همچنین عبدالعلی رحیمی مظفری در هفته گذشته جلسه‌ای با وزیر امور اقتصاد و دارایی جهت پیگیری مطالبات و مشکلات حوزه انتخابیه برگزار کرد.

از مهمترین مطالبات مطرح شده در این جلسه پیگیری تسریع در حذف شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس از لیست بدهکاران بانکی بود. همچنین استفاده از ماده ۵۶ جهت پروژه‌های حوزه انتخابیه نیز در این جلسه بررسی شد و با توجه به حضور صنایع بزرگ و متعدد در حوزه انتخابیه، لزوم ارتقا اداره مالیاتی شهرستان های حوزه انتخابیه در دستور کار قرار گرفت./

پایان پیام

نظر شما