شناسهٔ خبر: 54900751 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پشت پرده همکاری کریستیانو رونالدو با صرافی ارز دیجیتال بایننس برای انتشار اولین مجموعه NFT

صاحب‌خبر -

رپورتاژ آگهی

کریستیانو رونالدو از اولین ورزشکاران و فوتبالیست‌هایی است که قصد دارد مجموعه ان اف تی منتشر کند. قبل از این، افراد معروف و محبوب زیادی با همکاری شرکت‌ها و صرافی‌های مختلف، مجموعه‌های شخصی خود را منتشر کرده بودند. این بار، اعلام همکاری کریستیانو رونالدو، یکی از فوتبالیست‌های افسانه‌ای، سروصدای زیادی به پا کرد. همکاری کریستیانو رونالدو و صرافی ارز دیجیتال بایننس در قالب انتشار مجموعه ان اف تی خواهد بود. اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در مورد این همکاری کسب کنید و جنبه‌های مختلف این همکاری را بدانید، با ما همراه باشید.

همکاری صرافی بایننس و کریستیانو رونالدو به چه شکل است؟

کریستیانو رونالدو و صرافی ارز دیجیتال بایننس، در قالب انتشار چند مجموعه ان اف تی همکاری خواهند کرد. اگر نتوانید در دفعات اول مجموعه ان اف تی این ورزشکار را تهیه کنید، نیاز نیست نگران باشید. همکاری صرافی بایننس و رونالدو، به صورت چند ساله است و در طی سال‌های آینده، چند مجموعه ان اف تی مختلف از این دو منتشر خواهد شد.

مجموعه‌های ان اف تی را می‌توان بهترین نوع همکاری برای بایننس و کریستیانو رونالدو دانست. قابل ذکر است که رونالدو به طور کامل در تولید این مجموعه‌ها نقش خواهد داشت و همین عامل می‌تواند ارزش توکن‌های منتشر شده را تا حد زیادی افزایش دهد. روی دیگر این همکاری، به صرافی ارز دیجیتال بایننس مرتبط می‌شود. ان اف تی‌های تولید شده، تنها بر روی این صرافی قابل خرید و فروش هستند و نمی‌توان از پلتفرم‌های دیگر استفاده کرد.

با توجه به این که صرافی بایننس یکی از معتبرترین پلتفرم‌ها برای فروش تتر و خرید ارزهای دیجیتال مختلف محسوب می‌شود، می‌توانید از اعتبار این همکاری اطمینان داشته باشید. به طور حتم این همکاری باعث می‌شود صرافی ارز دیجیتال بایننس بیش از پیش در بین کاربران محبوب شود. اما چرا ان اف تی می‌تواند بهترین شکل همکاری صرافی ارز دیجیتال بایننس و این فوتبالیست باشد؟

ان اف تی چیست و دلیل انتخاب آن برای این همکاری

تریدرها یا افرادی که به خرید و فروش بیت کوین در ایران مشغول هستند، به طور حتم با توکن‌های غیرقابل تعویض یا ان اف تی آشنایی دارند. ان اف تی یک نوع توکن است که در شبکه بلاک چین قرار می‌گیرد. همان‌طور که از نام این توکن‌های معلوم است، ان اف تی‌ها غیرقابل تعویض بوده و هر کدام ارزش مشخصی دارند. هیچ توکنی نمی‌تواند با توکن دیگر برابر باشد، حتی اگر این توکن‌ها از همه لحاظ مشابه یکدیگر باشند.

ماهیت ان اف تی، به این آثار اجازه می‌دهد تا بتوان هر نوع فایلی را به توکن تبدیل کرد. در حالت کلی، می‌توان فایل‌های سه بعدی، تصویری، ویدئویی، صوتی و متنی را به ان اف تی تبدیل کرد. به همین دلیل ان اف تی‌ها از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و اکثر ان اف تی‌های ساخته شده، به شکل فایل‌های تصویری هستند. به دلایلی که ذکر شد، حال منطقی است که همکاری رونالدو و صرافی بایننس به صورت مجموعه ان اف تی منتشر شود. بدین شکل فرد خریدار می‌تواند یک یادگاری تاریخی از ورزش را برای خود داشته باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه ان اف تی جدید کریستیانو رونالدو

همان‌طور که ذکر شد، مجموعه ان اف تی جدید حاصل از همکاری کریستیانو رونالدو و صرافی بایننس، به صورت ادامه دار و در طی چند سال منتشر خواهد شد. هنوز اطلاعات زیادی از این همکاری منتشر نشده و تاریخی برای انتشار مجموعه‌ها نیز مشخص نیست. صرافی بایننس اعلام کرده اولین مجموعه ان اف تی حاصل از این همکاری، در اواخر سال میلادی حال حاضر منتشر خواهد شد و اطلاعات بیشتر با نزدیک شدن به انتشار مجموعه، به مرور زمان در دسترس قرار خواهد گرفت.

ان اف تی‌ها می‌توانند اشکال مختلفی داشته باشند و مطمئن نیستیم که این مجموعه ان اف تی جدید به چه صورت است. به احتمال زیاد، توکن‌های این مجموعه شامل تصاویری خواهند بود که با همکاری رونالدو تولید شده‌اند. البته به دلیل ماهیت‌های مختلف ان اف تی نمی‌توان به طور قطع مشخص کرد که این توکن‌ها چه فرمتی خواهند داشت. می‌توان احتمال این را داد که توکن‌های منتشر شده به صورت فایل‌های متنی باشند که از طرف کریستیانو رونالدو برای خریداران نوشته شده است.

در هر حال، افرادی که موفق به خرید این مجموعه‌ها شوند، یک قطعه تاریخی به عنوان یادگاری از اسطوره فوتبال دریافت خواهند کرد که ارزش مادی و معنوی بسیار زیادی دارد. علاقه و هیجان کریستیانو رونالدو نیز به این همکاری و انتشار مجموعه ان اف تی، نشان از کیفیت بالای مجموعه‌ها دارد. به دلیل علاقه و احترامی که کریستیانو رونالدو برای طرفداران خود قائل است، می‌توان حدس زد که طرفداران نیز از این مجموعه‌ها لذت خواهند برد.

برای این که بتوانید ارزهای دیجیتال خود را به صرافی ارز دیجیتال بایننس منتقل کرده و به خرید تتر یا دیگر ارزهای دیجیتال بپردازید، می‌توانید از اولین کیف پول ایرانی، با نام کیف پول من استفاده کنید. با صرافی کیف پول من به بیش از 1500 کوین و توکن مختلف دسترسی خواهید داشت و می‌توانید با معامله این توکن‌ها به کسب درآمد بپردازید.

منبع: https://life.shafaqna.com/FA/271073/کریستیانو-رونالدو-افسانهای-و-صرافی-ب

نظر شما