شناسهٔ خبر: 54898181 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پذیرش دانشجو از اول مهرماه در دانشکده فنی و حرفه‌ای چابهار

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان از راه اندازی دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهرستان چابهار وابسته به دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و پذیرش دانشجو از اول مهرماه امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

دکتر غلامرضا محمدقاسمی گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از دانشجویان ساکن جنوب استان هستند و علاقمند به تحصیل در این دانشگاه می‌باشند با استقرار دانشگاه فنی حرفه‌ای در چابهار این دغدغه برطرف می‌شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان با همکاری وزارت علوم و فرمانداری چابهار، دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهرستان چابهار را با مجوز رسمی راه اندازی خواهد کرد.

محمد قاسمی گفت: با اخذ مجوز پذیرش دانشجو در دانشکده فنی و حرفه‌ای چابهار، آرزوی دیرینه هنرجویان هنرستان‌های جنوب استان که ۷۰۰ کیلومتر جهت ادامه تحصیل به زاهدان می‌آمدند برآورده شد.

او گفت: اخذ مجوز دانشکده فنی و حرفه‌ای در جنوب استان پهناور سیستان و بلوچستان بر اساس نیاز این منطقه انجام شده است که به شکوفایی و توسعه استان کمک می‌کند.

او گفت: دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان وابسته به وزارت علوم با ۴۰۰۰ دانشجو و با پنج آموزشکده فنی وحرفه‌ای در دو جنسیت دختر و پسر و با امکانات آموزشی کارگاهی بصوزت روزانه و رایگان و با ۳۴رشته در دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول فعالیت است.

نظر شما