شناسهٔ خبر: 54894129 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

مشکلات عجیب استقلال ؛ این ستاره رفتنی شد ؟

تفاهم‌نامه دو باشگاه سایپا و استقلال فقط در مورد انتقال ابوالفضل جلالی نیست.

صاحب‌خبر -

مشکلات عجیب استقلال ؛ این ستاره رفتنی شد ؟

ماجرای تفاهم‌نامه باشگاه استقلال و سایپا برای انتقال ابوالفضل جلالی، مشکلاتی را برای ادامه فعالیت این بازیکن ملی‌پوش در جمع آبی‌پوشان به وجود آورده به طوریکه ممکن است حتی باعث جدایی او شود.

در این رابطه گفته می‌شود باشگاه سایپا پیشنهادات چند تیم لیگ برتری برای انتقال جلالی را نیز بررسی کرده اما این تمام ماجرا نیست. چرا که با پیگیری از باشگاه سایپا مشخص شد این تفاهم نامه شامل انتقال امیرعلی صادقی هافبک هجومی عضو تیم ملی امید نیز می‌شود.

البته باشگاه استقلال معتقد است برای پرداخت طلب سایپا در موعد مقرر، دو بار در روزهای بیست و هشتم و سی‌ام خرداد اقدام کرده که مشکل حساب سایپا باعث برگشت خوردن حواله بانکی شده و این مسئله را نیز به طرف مقابل اعلام کرده است.

با اینحال باشگاه سایپا که با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ عدم پرداخت قسط دوم استقلال را اعلام کرده، جلالی و صادقی را بازیکن این تیم صنعتی می‌داند.

با این تفاسیر باید دید در جلسه‌ای که به زودی بین مدیران دو باشگاه برگزار می‌شود، چه تصمیمی گرفته خواهد شد. آیا مدیران استقلال رضایت باشگاه صنعتی را برای ادامه همکاری با این دو بازیکن جلب می‌کنند یا اینکه جلالی و صادقی در لیگ بیست و دوم مقصد دیگری را در پیش می‌گیرند.

نظر شما