شناسهٔ خبر: 54892458 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ:

شهادت آیت‌الله بهشتی و یارانش مصداق آشکار حقوق بشر آمریکایی است

سرهنگ کریمی گفت: منافقین به عنوان دست‌نشانده استکبار جهانی در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی مرتکب جنایات متعددی شدند که به شهادت رساندن شهید بهشتی و یارانش نمونه بارز حقوق بشر آمریکایی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم بزرگداشت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش با حضور «اصحاب کریمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، حجت‌الاسلام «سید محسن محمودی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، مقامات لشکری و کشوری، خانواده معظم شهدای هفتم تیر در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در این مراسم اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ورود حضرت امام (ره) به کشور و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، استکبار جهانی و تمام ایادی شرق و غرب دست به دست هم دادند تا این انقلاب را زمین‌گیر کنند. از همان روز‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی، مباحث جریان خلق عرب و کُرد در رأس آن‌ها منافقین کوردل ضربه‌هایشان را شروع کردند.

وی با اشاره به جنایات متعدد منافقین در داخل کشور، ادامه داد: منافقین سال ۶۱ در تهران سنگر بستند. شهید روان‌مهر که عضو سپاه پاسداران بود، در مقابل آن‌ها ایستاد که وی را در خیابان جمهوری به شهادت رساندند. این منافقین در مسیر همان منافقین زمان پیامبر اسلام (ص) و زمان امیرالمؤمنین (ع) و ائمه اطهار (ع) بودند که باید مقابلشان می‌ایستادیم. ما توانستیم مقابل منافقین بایستیم و تا جایی که لازم بود، چهره واقعی آن‌ها را بر اساس آیات قرآنی به همه نشان بدهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ یادآور شد: ما در زمان جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه کشورمان دیدیم که منافقین در کوچه پس کوچه‌ها مردم را به خاک و خون می‌کشیدند. از طرفی دیگر نیرو‌های انقلابی هم باید در جبهه غرب و جنوب با دشمن مبارزه می‌کردند و هم در کوچه پس کوچه‌ها باید مقابل منافقین می‌ایستادند.

وی اضافه کرد: منافقین در طول ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مرتکب جنایات متعددی شدند که نمونه دیگر آن را در انفجار بمب در حرم امام رضا (ع) دیدیم. آن‌ها در یکی دیگر از جنایات خود، با حضور در مقابل منزل روحانی مبارز و جهادی شهید مخبر به بهانه پرسیدن سؤال شرعی او را ترور کردند. چرا که این روحانی برای محرومان کار می‌کرد. این‌ها نمونه بارز حقوق بشری است که امروز اربابشان آمریکا مطرح می‌کند.

کریمی یادآور شد: قوی‌ترین نفوذ منافقین در جمهوری اسلامی، بنی‌صدر بود که ۱۴ اسفند ۶۱ چهره واقعی‌اش در دانشگاه تهران نمایان شد. فیلم‌هایش موجود است که نیرو‌های حزب‌الله و ارزشی را از بالای سکو به زمین می‌انداختند و منافقین با کارد‌های موکت‌بری این بچه‌ها را زخمی می‌کردند. بعد هم دیدیم که بنی‌صدر چگونه با لباس زنانه از کشور بیرون رفت.

وی خاطرنشان کرد: امروز جریان منافقین تحلیل می‌کنند که نسل عوض شده و نسل چهارمی‌ها امام و جنگ را درک نکرده‌اند. اما دیدیم که همین نسل با یک سرود «سلام فرمانده» و اشکی که برای امام زمان (عج) ریختند، چگونه وفاداری‌شان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام زمان (ع) اعلام کردند.

کریمی بیان کرد: امروز امت ما و خانواده شهدا و نسل چهارم پیرو رهبری و فدایی ولایت هستند و امروز ما سر مزار شهید مظلوم آیت الله بهشتی و یارانش قسم می‌خوریم که تا آخرین قطره خون‌مان پیرو راه شهیدان خواهیم ماند. منافقین این را بدانند که بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی دیگر نمی‌توانند به انقلاب ضربه بزنند. چراکه انقلاب اسلامی عقبه ارزشی بالایی دارد که شامل خانواده شهدا و ایثارگران هستند.

وی در پایان این مراسم ضمن بزرگداشت یاد شهدای هفتم تیر و شهدای ترور، اظهار داشت: منافقین در نخستین سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به ترور شهید بهشتی و یارانش کردند. در طول این سال‌ها همین ترور‌ها توسط ایادی استکبار جهانی ادامه داشت که آخرین ترورشان شهید حسن صیاد خدایی بود. اگر روز هفتم تیر ۱۳۶۰ پیکر شهید بهشتی آغشته به خون شد و اگر در ۱۳ دی ۹۸ پیکر حاج قاسم ارباً ارباً شد، امروز هم مسیر خط مقاومت زنده است و هم مسیری که شهید بهشتی پایه‌گذاری کرد. دشمنان این انقلاب بدانند امروز آرمان‌های امام (ره) را حضرت آقا ادامه می‌دهند و ملت پشت سر ایشان حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما