شناسهٔ خبر: 54889209 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

زمان برگزاری سوپرجام و شروع لیگ برتر منوط به نظر «اسکوچیچ» است

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر گفت: تاریخ شروع بازی‌های فصل پیش رو تقریبا نهایی شده است، اما باید نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنیم.

صاحب‌خبر -
 سهیل مهدی پس از نشست هم اندیشی مربیان لیگ برتر فوتبال برای تنظیم تقویم رقابت‌های فصل پیش روی لیگ برتر فوتبال گفت: از حضور مربیان در این جلسه که نظرات خود را اعلام کردند تشکر می‌کنم. بعضی از مربیان که نیامدند احتمالاً نظری نداشتند. به هر حال فکر می‌کنم چنین جلساتی به تمام باشگاه‌ها و سازمان لیگ کمک می‌کند.

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر درباره زمان شروع رقابت‌های لیگ برتر افزود: پیش از این هم گفته بودیم که تاریخ شروع بازی‌ها تقریباً نهایی شده است. دو، سه نظر از سوی مربیان مطرح شد که آن را با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در میان می‌گذاریم. اگر بتوانیم نظر ایشان را جلب کنیم سه شنبه هفته جاری تقویم لیگ را دقیق اعلام می‌کنیم.

وی درباره برگزاری زمان سوپر جام تاکید کرد: اصلی‌ترین نکته همین بازی است. این دیدار با ایام محرم مصادف شده است. اگر بتوانیم زمان بازی‌ها را با اندکی تغییر همراه و لیگ را کمی دیرتر شروع کنیم اولویت ما برگزاری سوپرجام قبل از شروع لیگ است، اما اگر نتوانیم نظرات را بخصوص نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنیم باید تاریخ دیگری را برای برگزاری این دیدار در نظر بگیریم.

مهدی درباره فشردگی بازی‌های لیگ برتر گفت: مسابقات ۵ الی ۶ روز یکبار بازی برگزار خواهد شد و این موضوع باعث می‌شود بعضی بازی‌ها در آخر هفته و بعضی از آن‌ها اواسط هفته برگزار شود. می‌خواهیم طوری برنامه ریزی کنیم که تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند. تلاش ما این است نیم فصل را قبل از جام جهانی به پایان برسانیم.

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر درباره آخرین وضعیت ورزشگاه‌های میزبان رقابت‌های فصل پیش روی لیگ برتر تصریح کرد: متأسفانه ۵ ورزشگاه داریم که هنوز وارد چرخه مسابقات نشده اند. شهید وطنی قائمشهر احتمالاً در دو سه هفته اول میزبان نخواهد بود. یادگار امام تبریز، تختی آبادان و شهید باهنر کرمان و ورزشگاه اختصاصی انزلی مشکل دارند که باید برطرف شوند. آن‌ها باید ورزشگاه‌های جایگزین را تعیین کنند.

نظر شما