شناسهٔ خبر: 54873042 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آمار بازی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل قزاقستان/ جمشیدی محو بود!

اصغر عبداللهی

تیم ملی بسکتبال ایران، آمار صفر شوت سه امتیازی را مقابل قزاقستان به ثبت رساند!

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) ۱۰ تیر ۱۴۰۱، تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از رقابت‌های پنجره سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، در شهر آستانه به مصاف قزاقستان رفت که در پایان با نتیجه ۶۰ - ۶۸ شکست خورد.

طبق آمار منتشر شده، تیم ملی ایران یکی از فاجعه‌ترین روزهای خود در بحث پرتاب‌های سه امتیازی را پشت سر گذاشت. شاگردان ارمغانی آمار صفر پرتاب موفق سه امتیازی از ۱۸ پرتاب را به ثبت رساندند.

در این دیدار شاگردان سعید ارمغانی ۱۶ امتیاز از اشتباهات حریف، ۶ امتیاز از ضد حمله و ۱۸ امتیاز از موج دوم حملات کسب کردند. ۴۴ اقدام ایران در منطقه رنگی (با درخشش حدادی) موفق بود و ۱۰ اقدام ایران نیز از در بحث پیرامونی تبدیل به امتیاز شد.

قزاقستان نیز ۹ امتیاز از اشتباهات ایران، ۸ امتیاز از ضد حمله و ۱۳ امتیاز از موج دوم حملاتش کسب کرد. قزاق‌ها ۱۶ اقدام موفق در بخش پرتاب‌های پیرامونی داشتند و ۲۲ اقدام موفق هم در منطقه رنگی به ثبت رساندند.

در این بازی بازیکنانی چون محمد جمشیدی بدترین آمار از نظر کسب امتیاز را به ثبت رساندند. او در این دیدار حدودا ۳۳ دقیقه در زمین بود و تنها ۶ امتیاز را برای ایران کسب کردند.

بهترین بازیکن ایران در این دیدار حامد حدادی بود. او موفق شد ۱۸ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۳ پاس گل، یک توپ ربایی و ۶ بلاک شات را به ثبت برساند. حدادی ضمن ثبت دبل‌دبل در این دیدار، تاثیرگذاری ۱۹ را در ترکیب ایران داشت.

البته بهترین بازیکن زمین «رستم مورزاگالیف» کاپیتان و گارد تیم قزاقستان بود. او در این دیدار ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس گل و ۲ توپ ربایی را به ثبت رساند تا ضمن داشتن تاثیرگذاری ۲۶ در این مسابقه ، امتیاز آورترین بازیکن زمین نیز معرفی شود.

تیم ملی ایران در بازی دوم خود از این پنجره، روز دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران، مقابل تیم ملی این سوریه به میدان خواهد رفت.

آمار بازی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل قزاقستان/ جمشیدی محو بود!

آمار بازی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل قزاقستان/ جمشیدی محو بود!

آمار بازی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل قزاقستان/ جمشیدی محو بود!

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما