شناسهٔ خبر: 54872876 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قاتل فراری در سرخس دستگیر شد

شوکت سالاری

فرمانده هنگ مرزی سرخس گفت: قاتل فراری که قصد متواری شدن به استان‌های همجوار را داشت، توسط ماموران مرزبانی این فرماندهی دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ ستاد محمد محمودی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های واصله مبنی بر انجام ۲ فقره قتل و شرارت توسط فردی شرور در این شهرستان بررسی پرونده و دستگیری متهم در دستور کار هنگ مرزی سرخس قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی مقامات قضایی مرزبانان در یک عملیات غافلگیرانه فرد مورد نظر را دستگیر کردند.

محمودی با اشاره به اینکه متهم با ۱۱ فقره پرونده شرارت و مشارکت در ۲ فقره قتل از افراد شرور سطح یک در شهرستان است، بیان کرد: متهم در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ در ۲ فقره قتل مشارکت داشته است. همچنین ۶ فقره نزاع مسلحانه منجر به قطع عضو، سه فقره زورگیری مسلحانه، حمل سلاح غیرمجاز، تعدی و تمرد از جمله خلاف‌های ثبت شده در پرونده این فرد شرور است.

فرمانده هنگ مرزی سرخس توضیح داد: متهم پس از دستگیری و کشف یک قبضه سلاح گرم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

وی در ادامه از دستگیری ۲ تن از اراذل و اوباش سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد و افزود: در پی شرارت‌های صورت گرفته و متواری شدن متهمان ماموران مرزبانی بلافاصله وارد عمل شده و تیم ویژه‌ای جهت شناسایی و دستگیری افراد شرور تشکیل دادند.

محمودی خاطرنشان کرد: ماموران پاسگاه شهید سلیمانی و دسته رزمی گروهان سرخس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعقیب‌های شبانه محل تردد متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقامات قضایی در یک عملیات ضربتی ۲ نفر شرور را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه افراد دستگیر شده از اوباش سابقه‌دار شهرستان هستند، گفت: در این عملیات یک قبضه سلاح کلاش، یک قبضه سلاح وینچستر، تعداد ۶۱ فشنگ، چهار تیغه خشاب و دوربین دوچشمی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام

نظر شما