شناسهٔ خبر: 54869699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

سرپرست ارشاد باشت خبر داد

کارگاه پیشگیری از اعتیاد در باشت برگزار شد/ برنامه‌ریزی ارشاد باشت برای آموزش خانواده‌ها جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت، پرویز مددی با اشاره به برنامه‌های این اداره در حوزه آسیب‌های اجتماعی، اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مختلف در دستور کار این اداره قرار دارد.
وی از برگزاری کارگاه آموزشی آسیب‌های اجتماعی با موضوع اعتیاد در باشت خبر داد و خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در سالن ورزشی سپاه ناحیه باشت با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌ها و به ویژه جوانان و ورزشکاران کشتی‌گیر برگزار شد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت افزود: در این کارگاه آموزشی با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدی، راه‌های پیشگیری از اعتیاد و کنترل فرزندان به خانواده‌ها ارائه شد.
مددی با تاکید بر نقش برپایی کارگاه‌های آموزشی مقابله با آسیب‌های اجتماعی، عنوان کرد: خانواده‌ها نقش بسیار مهمی در تربیت فرزندان دارند و برپایی کارگاه‌های آموزشی می‌تواند سبب افزایش دانش و اطلاعات خانواده‌ها در تربیت و کنترل فرزندان داشته باشد.
وی گفت: برپایی کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با موضوعات مختلف از جمله اعتیاد در مساجد و حسینیه‌های باشت از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما