شناسهٔ خبر: 54854797 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

طرح توسعه کارخانه تولید شیشه ایمنی شهرکرد بهره‌برداری شد

شهرکرد- ایرنا- طرح توسعه کارخانه تولید شیشه ایمنی (لمینت‌دار) شهرستان شهرکرد روز پنجشنبه با حضور معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت، در سه‌راهی هفشجان به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا،رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در آیین بهره‌برداری از طرح توسعه کارخانه تولید شیشه ایمنی شهرکرد تاکید کرد: برای اجرای این طرح توسعه ۵۰۰ هزار دلار برابر ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری جدید ارزی در قالب خرید و واردات ماشین‌آلات شده است.

سجاد رستمی افزود: پروانه بهره‌برداری کارخانه تولید شیشه سکوریت در شهرکرد سال ۱۳۸۸ و جواز تاسیس تولید شیشه ایمنی در طرح توسعه این کارخانه سال ۱۳۹۷ صادر شد.

رستمی مجموع سرمایه‌گذاری برای احداث و راه‌اندازی کارخانه در ۲ مرحله را ۳۵۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: از این مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال در مرحله نخست و ۱۵۰ میلیارد ریال در طرح توسعه تامین و هزینه شده است.

وی یادآور شد: در مجموع برای راه‌اندازی و توسعه کارخانه تولید شیشه ایمنی در هر دو مرحله ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به سرمایه‌گذار پرداخت شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با بهره‌برداری از این طرح زمینه اشتغال مستقیم ۳۱ نفر فراهم شد که از این تعداد ۱۵ نفر در مرحله نخست و ۱۶ نفر در طرح توسعه مشغول به‌کار شده‌اند که با بهره‌برداری از طرح توسعه این کارخانه سالانه ۲ هزار و ۵۰۰ تن انواع شیشه تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۹۶۶ واحد صنعتی فعال دارد.

نظر شما