شناسهٔ خبر: 54854624 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو شورای شهر همدان: حمایت از رشته‌های ورزشی عادلانه باشد

همدان- ایرنا- رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: در صورتی که شورا بنا بر مصوبه خواستار حمایت از رشته‌های ورزشی است، این رویکرد باید بین هیات‌های ورزشی متعادل و عادلانه باشد.

صاحب‌خبر -

«مهدی حیدری» روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: تبعیض در حمایت از هیات‌های ورزشی منصفانه نیست و در صورت حمایت باید تمامی رشته‌ها مورد توجه قرار بگیرند.

وی در خصوص درخواست هیات کاراته از شورای شهر همدان اضافه کرد: از هرگونه تصمیم گیری در حمایت خاص به شدت مخالف هستم و این تبعیض را به هیچ عنوان قبول ندارم.

حیدری خاطرنشان کرد: اگر قرار بر کمک ۵۰ میلیون تومانی شورا و شهرداری به هیات کاراته همدان باشد، باید سایر هیات‌های ورزشی نیز به همین میزان مورد حمایت قرار بگیرند.

وی افزود: در صورت تصویب کمک شورا به هیات کاراته، اگر این رویکرد حمایت نسبت به سایر هیات‌های ورزشی انجام نگیرد، تبعیض آشکار و ناعدالتی است.

حیدری بیان کرد: وقتی قرار است شورا و شهرداری به هیات کاراته کمک ۵۰ میلیونی داشته باشند باید به سایر هیات‌های ورزشی نیز همین میزان کمک ارائه شود.

وی با تاکید بر حمایت از ورزش گفت: همواره معتقدیم ورزش باید در بین آحاد جامعه توسعه یابد و امکانات موجود ورزشی در اختیار تمامی اقشار قرار بگیرد.

نظر شما