شناسهٔ خبر: 54854389 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری سارق با ۳۰ فقره سرقت منزل در بیرجند

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران انتظامی این شهرستان یک سارق را دستگیر کردند که به ۳۰ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا فولادی اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد اما با روبه‌رو شدن شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۳۰ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه ماموران با توجه به اظهارات سارق دستگیر شده ۲ نفر مالخر را شناسایی و دستگیر کردند افزود: در این رابطه سه متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ فولادی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انهدام باند سارقان حرفه‌ای در شهرستان خوسف

فرمانده انتظامی خوسف هم از دستگیری هفت سارق و کشف سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدحسن اکبری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مزارع و باغ‌های کشاورزی در شهرستان خوسف، پیگیری موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، هفت نفر سارق را شناسایی کردند و طی چند عملیات جداگانه سارقان هنگام انجام سرقت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف بیان داشت: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما با روبه‌رو شدن شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشودند و به سه فقره سرقت مزارع و باغ‌های کشاورزی اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان با پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند گفت: با توجه به اینکه اعلام دقیق مشخصات اموال سرقتی از سوی مالباخته نقش مهمی در کشف آن دارد، شهروندان نسبت به ثبت مشخصات اموال با ارزش خود اقدام کنند.

نظر شما