شناسهٔ خبر: 54853796 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نقشه بزرگ پرز و رئال مادرید برای جذب سه ستاره

رئال مادرید برای سال آینده سه ستاره شاغل در انگلیس و آلمان را زیر نظر دارد و در انتظار آزاد شدن آن‌ها و جذب رایگان آن‌ها است.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، رئال مادرید تمرکز خود را روی جذب سه بازیکن هجومی قرار داده که سال آینده بازیکن آزاد خواهند بود و جذب آن‌ها بدون هزینه اضافه‌ای انجام می‌شود.

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، برای تابستان 2023 برنامه‌های زیادی دارد و یکی از اجزای برنامه او تلاش برای جذب بازیکنانی است که در آن زمان بازیکن آزاد خواهند بود و رئال بدون پرداخت حتی یک سنت می‌تواند آنها را به برنابئو منتقل کند. این سه بازیکن، سرژ گنابری، ریاض محرز، و یوری تیلمانس هستند.

این سه ستاره طبق قوانین یوفا از تاریخ 1 ژانویه 2023 می‌توانند با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره شوند. پرز آماده است تا از همین تاریخ تلاش برای جذب گنابری، محرز و تیلمانس را آغاز کند.

پرز در اجرای این سیاست بی‌تجربه نیست. او پیشتر آنتونیو رودیگر و داوید آلابا را به همین روش به خدمت گرفته و حالا قصد دارد بخت خود را یک بار دیگر بیازماید.

کار رئیس رئال مادرید البته دشوار خواهد بود. سرژ گنابری از همین حالا مورد توجه چند باشگاه بزرگ و ثروتمند است. اما در روزهای اخیر شایعات در اسپانیا نشان می‌داد که رئال به دنبال استفاده از او به جای گرت بیل است. این گزارشها حاکی است گنابری از اینکه ممکن است روزی در رئال بازی کند بسیار خوشحال است و در صورت تمایل رئال، با اشتیاق راهی اسپانیا خواهد شد. اما این احتمال وجود دارد که بایرن این وینگر را راضی به تمدید قرارداد کند. پرز باید سعی کند مانع از این تمدید شود.

بایرن مونیخ سرژ گنابری

ریاض محرز دیگر ستاره‌ای است که تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد بود و پرز او را هدف گرفته. رئال تا کنون چندین بار اعلام کرده که به سبک بازی ستاره الجزایری علاقه‌مند است. باید دید آیا سیتی پیش از پایان قرارداد محرز با او تمدید خواهد کرد یا او تابستان آینده می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی برنابئو شود.

منچسترسیتی ریاض محرز

دیگر ستاره‌ای که به این منظور در رادار پرز قرار گرفته یوری تیلمانس از لستر سیتی است. او در حال حاضر یکی از بهترین هافبک‌های لیگ برتر شناخته می‌شود و چندین باشگاه بزرگ به دنبال جذبش هستند.

تیلمانس/ لستر سیتی

نظر شما