شناسهٔ خبر: 54853750 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد:

مسیرهای جایگزین محور اصفهان به شهرکرد درپی واژگونی تانکر سوخت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از مسدود شدن محدوده تونل رُخ در محور اصفهان_شهرکرد و بالعکس به علت واژگونی یک دستگاه تانکر حامل سوخت و نشت بنزین، خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: صبح امروز مأموران پلیس راه استان اصفهان از واژگونی یک دستگاه کامیون حامل بنزین در محور اصفهان_شهرکرد محدوده تونل رُخ مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه آسیبی به راننده خودرو وارد نشده است، افزود: به علت نشت بنزین از خودروی مذکور و احتمال انفجار، بلافاصله محدوده تونل رُخ در محور اصفهان_شهرکرد و بالعکس به صورت موقت مسدود شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در همین راستا سه‌راهی سامان، محور جعفرآباد، محور سامان_شهرکرد و سه راهی گاز و تونل فجر _شهرکرد به عنوان راه‌های جایگزین در نظر گرفته شده و دستگاه‌های امدادی درحال پاک‌سازی محل حادثه هستند.

وی با بیان اینکه هرگاه محور مذکور به طور کامل پاک‌سازی و ایمنی لازم در آن فراهم شود محدودیت برداشته خواهد شد، خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را دارند با مأموران پلیس راه همکاری و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

نظر شما