شناسهٔ خبر: 54853687 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی بهارستان خبر داد؛

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در بهارستان/۷۴ اوباش دستگیر شد

بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری ۷۴ تن از اراذل و اوباش این شهرستان همزمان با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: همزمان با اجرای این طرح ۶۰ سلاح سرد کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در بهارستان خبر داد و اظهار داشت: همزمان با اجرای این طرح و برخورد با اراذل و اوباش ۷۴ تن از افراد شرور و اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند.

علیزاده با اشاره به اجرای طرح اقتدار پلیس گفت: در ادامه اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش و در راستای برقراری آرامش و امنیت برای شهروندان، طی ۲۴ ساعت این تعداد اراذل و اوباش توسط مأمورین پلیس دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه موضوع اقدامات مجرمانه اراذل و اوباش از جمله نزاع، درگیری منجر به ضرب و شتم و قمه کشی است افزود: با شناسایی پاتوق‌های اراذل و اوباش پلیس اجازه جولان به این افراد را نمی‌دهد و در اجرای طرح امنیت محله محور آنها را دستگیر و در اختیار دستگاه قضائی می‌گذارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به کشف ۶۰ سلاح سرد از اراذل و اوباش گفت: ۲۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان بهارستان توسط پلیس پلمب شد.

نظر شما