شناسهٔ خبر: 54853599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

متلاشی شدن باند مسلحانه سارق به عنف در لرستان/ ۲۰ قبضه سلاح جنگی کشف شد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته انهدام یک باند سارق به عنف و مسلحانه‌ای توسط پلیس آگاهی استان انجام شد، این باند از بهمن ماه سال گذشته تا فروردین ماه امسال در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد اقدام به سرقت از منازل و عنف کرده بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار یحیی الهی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۴۸ ساعت گذشته اقدامات ویژه‌ای توسط پلیس آگاهی لرستان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: نخستین اقدام، انهدام یک باند سارق به عنف و مسلحانه‌ای بود، این باند از بهمن ماه سال گذشته تا فروردین ماه امسال در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد اقدام به سرقت از منازل و عنف کرده بودند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه پلیس آگاهی استان اشراف اطلاعاتی، اقدام به شناسایی و دستگیری این باند کرد، افزود: سه نفر از این باند دستگیر شده، یک نفر از این سارقین فراری است که شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهد شد.

الهی با بیان اینکه باند سرقت مسلحانه و عنف ۱۷ فقره سرقت داشته که به همه آن‌ها اعتراف کردند، گفت: از این ۱۷ فقره، ۱۱ فقره سرقت به عنف، ۵ فقره سرقت عادی و دو فقره سرقت مسلحانه بود که این سرقت‌ها یک مورد در خرم‌آباد و یک مورد اردیبهشت ماه در شهر شهریار تهران بوده است.

وی بیان داشت: بازسازی صحنه سرقت انجام و مال باخته‌ها نیز شناسایی شدند، سارقان در اختیار پلیس آگاهی برای اقدامات بعدی هستند.

فرمانده انتظامی لرستان همچنین از دستگیری یکی واردکننده‌های سلاح و مهمات به استان خبر داد و گفت: یکی از مواردی که در دستور کار پلیس امنیت استان قرار دارد، برخورد با واردکننده‌های سلاح و مهمات است.

الهی اظهار داشت: یک نفر از استان‌های همجوار را که قصد ورود سلاح به لرستان را داشت شناسایی کردند، به محض ورود به استان با اشراف اطلاعاتی دستگیر و خودرو متوقف شد و ۲۰ سلاح جنگی کلت از این فرد کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

نظر شما