شناسهٔ خبر: 54850243 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه آبدان:

حقوق بشر آمریکایی مولد جاهلیت مدرن و نخبه کشی است

بوشهر امام جمعه آبدان گفت: آمریکای مدعی حقوق بشر، مولودی به نام داعش دارد که وقتی وارد سوریه و عراق می‌شود خط کشتاری بر علیه نخبگان را انداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود کارگر چهارشنبه شب در مراسم شهادت امام جواد (ع) که در مسجد امام حسین (ع) آبدان برگزار شد به نگاه دشمنان اسلام به زندگی انسان اشاره کرد و افزود: در نگاه آنان زندگی انسانیت مساوی با زندگی حیوانی است مثلاً فرعون در اعتراض به رسالت حضرت موسی (ع) می‌گفت اگر موسی حق است پس چرا دستبند طلا ندارد و خدمه و فرشته او را همراهی نمی‌کنند.

امام جمعه آبدان افزود: مخالفان انبیا و ائمه با علم آنان مخالفت می‌کنند و اهل زر و زور هستند و جاهلیت اصلی ترین شاخصه جریان باطل است.

وی با تاکید مطالعه زیارت جامعه کبیره توسط جوانان خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های بارز معصومین علیهم السلام که در زیارت جامعه کبیره آمده دانایی و فرزانگی است و حضرت آیت الله بهجت علت شهادت امام جواد (ع) را حسد ورزیدن به علم آن امام دانست.

امام جمعه آبدان با اشاره به موضوع حقوق بشر آمریکایی بیان داشت: آمریکای مدعی حقوق بشر، مولودی به نام داعش دارد وقتی وارد سوریه و عراق می‌شود خط کشتاری بر علیه نخبگان و دانش آموزان راه انداخت.

نظر شما