شناسهٔ خبر: 54849648 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

عضو قرارگاه ۲۱ تیر لرستان:

ترک امربه معروف و نهی از منکر موجب از بین رفتن برکت از جامعه می شود

سیدی، بر ضرورت اهمیت احیای فریضیه واجب امربه معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: ترک امربه معروف و نهی از منکر موجب از بین رفتن برکت از جامعه می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سیدی»، در گردهمایی آموزشی بین جمعی از آمران به معروف و نهی از منکر اظهارداشت: هدف آمران به معروف و ناهیان از منکر مچ گیری نیست بلکه ما به دنبال دستگیری و هدایت مردم و جامعه هستیم.    

 

وی احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر را نیاز جامعه و لازمه حرکت به سمت رشد و تعالی روحی و اخلاقی عنوان کرد و گفت: ترک امربه معروف و نهی از منکر موجب می شود برکت از جامعه برود.

 

سیدی خاطرنشان کرد: ود 120 آیه در قرآن در مورد امربه معروف و نهی از منکر و بیش از 900 روایت در مورد این فریضه واجب وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه هرکدام از ما باید برای جامعه چشم باشیم، خاطرنشان کرد: در سایه امر به معروف و نهی از منکر می خواهیم بگوییم که نسبت به جامعه بی تفاوت نیستیم.

 

عضو قرارگاه 21 تیر لرستان امربه معروف و نهی از منکر را یک واجب اجتماعی خواند و افزود: امربه معروف و نهی از منکر در تعامل با دیگران باید صورت بگیرد و در این راستا باید آموزش های لازم ارائه شود.

 

سیدی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب از امربه معروف و نهی از منکر به عنوان واجب فراموش شده یاد می کنند، عنوان کرد: اگر نسبت به امربه معروف و نهی  از منکر بی تفاوت باشیم، ارزش ها منکر و منکرها ارزش می شود و جای اینها عوض می شود.

پایان پیام/666

نظر شما